2012. április 11., szerda

Rossmann zsákmány és egy kis személyes

Amikor Szilvinek vásároltam a blogger boxhoz, természetesen nem álltam meg, hogy vegyek ezt-azt magamnak is :-)




Az egyedüli Rossmannon kívüli termék az a Star Nature parfüm. Viki Szépüljünk! projektjének egyik bejegyzésében olvastam a vattacukor illatúról és amikor elkezdtük tervezgetni Szilvivel a bloger boxot, már tudtam, hogy ez mindenképpen belekerül majd, annyira különleges és vicces. Én nem igazán szeretem az édes illatokat, de ahogy a forgalmazó oldalát nézegettem, egy rágógumi parfümre azért elcsábultam :-) 
Természetesen nem beszélhetünk komoly parfümökről, de egy biztos, a rágógumi-, vattacukor- vagy az eperkrém illat hatalmas űrt tölt be a kozmetikai iparban! :-D
A keksz-, méz-, tiramisu- vagy almáspite illatok számomra meglehetősen bizarrnak tűnnek és a vaníliával vagy a kókusszal engem valószínűleg meg lehetne ölni, de az erdei gyümölcsre vagy a maracujára például még kifejezetten kíváncsi lennék!


Maga a parfüm 70 ml-s, tehát jó nagy mennyiség ezért a kevéske pénzért, az illat valóban rágógumi és ruhára fújva (én az olcsóságokat nem merem a bőrömre fújni) egész nap érezhető. Valószínűleg fogok még vásárolni, mert vannak érdekesen hangzó illatok.
Ha rendeltek, vegyétek figyelembe, hogy ELŐRE UTALÁS ÉS POSTÁZÁS nincs, hiába szerepel a vásárlási információknál, futár hozza a csomagot és csak utánvéttel lehet fizetni - fekete pont :-(

A Sunfleur mélyhidratáló krémet a férjemnek vettem, mert elfogyott az arckrémje és nagyon vízhiányos a bőre, gondoltam egy próbát megér, 999 Ft-ért. Csodát nem várok, mert a tesztelésre kapott depigmentálótól nem voltam elájulva, de a következőket ígéri:

"A krémben található természetes, növényi hatóanyag együttes kiváló hidratáló hatással bír. Javítja a bőr vízmegtartó képességét, jelentősen csökkentve a bőr vízvesztését. A termék rendszeres használata megfelelő hidratáló hatást vált ki a bőr mély rétegeiben, mérsékli a bőr húzódó viszkető érzetét. Kisimítja a bőrfelszínt, ezáltal ellenállóbbá téve a bőrt a külső hatásokkal szemben. Fényvédőt is tartalmaz. "


A csomagolása, illetve a tégelye nagyon tetszik, letisztult és fiatalos. Hatóanyagait tekintve egyébként az urea (vagy karbamid) és a xylityl-glucoside (a xilitol és a glükóz kombinációjából származó hidratáló anyag)  felel a hidratálásért, a shea vaj pedig a táplálásért. Az én kombinált bőrömön zsíros érzetet hagy, a férjemén nem.

Ebben - az olcsó termékekről szóló - bejegyzésemben említettem, hogy szemezek az Isana mentolos ajakápolóval, hát megvettem, 299 Ft volt :-)


A mentolosságát nem úgy kell elképzelni, mint mondjuk a Carmexnek, ez csak enyhe mentol illatú, nem csíp és duzzaszt :-) első használatkor meglepődtem, mert megszokásból bekentem vele a számat, majd amikor a tükörbe néztem, láttam, hogy a szám tiszta fehér, mintha valami sűrű naptejjel kentem volna be, úgyhogy rá kellett jöjjek, hogy nagyon kevés elég belőle és jól el kell kenni a szájon. Meglepően jól teljesít, én éjszakára használom - fogmosás után külön praktikus, az ember szája kívül-belül mentolos ;-) Nagyon jól hidratál, szóval szeretem, nagyon megéri az árát!
Itt jegyezném meg, hogy az itt bemutatott Isana tusfürdőt és izzadásgátlót azóta is imádom, Balea örökre elfelejtve!!!

Itt megmutattam már körmön az Essence Nude Glam 07 café olé körömlakkot.


Hát mit mondjak? Imádom! És most már a tartósságáról is be tudok számolni, ugyanis ötödik napja van a körmömön és ma is csak azért fogom lemosni, mert újat alkotok :-) úgyhogy bátran fogok még néhányat beszerezni a Nude Glam kollekcióból, nagyon tetszenek!

Elfogyott az arctisztító kendőm és nagyon hiányzott, mert amikor vízálló szempillaspirált használok, sminklemosás után mindig ilyennel távolítom el a "pandaszemet" magamról :-)
Ez az a termék, amiből egyáltalán nem ragaszkodom egy márkához, már szinte mindenhol lehet kapni, így ott kapom le a polcról, ahol épp vásárolok, de mivel az Alterra termékeket nagyon szeretem, hát ezt választottam.


Egy valami miatt csalódás, hogy HATALMASAK a kendők, biztos nagyarcúaknak tervezték :-D Először azt hittem, olyan, mint a nedves popsitörlők, hogy húzod, húzod és sosincs vége (jaj hányszor jártam úgy, hogy az egyik kezemmel a kislányom lábait tartottam, hogy a feneke ne taccsanjon vissza a koszos pelusba, a másikkal meg húztam ki tízesével a törlőket :-D), aztán rájöttem, hogy neeem, ez egy darab és ez bizony EKKORA!!! Minden esetre bőven elég lenne fele ekkora méretben és akkor 25 helyett 50 férne el a csomagban... egyébként minden rendben vele, finom az illata, pont eléggé nedves, jól teljesít sminkeltávolítás terén.

Ismeritek ezeket a termékeket? Van valami, ami megtetszett?

És végül engedjetek meg néhány személyes képet! Így segített nekem az én kis tündérem sütni Húsvét vasárnap :-)







Összpontosít















Cukormáz kóstolás
Ő a nyuszis zsákmánynak örül :)



9 megjegyzés:

  1. Nekem még nem volt szerencsém egy termlkel sem...nagyon aranyos a kissegitöd( :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)

      Mármint hogy egyik sem jött be vagy egyiket sem próbáltad?

      Törlés
  2. Sophie még mindig szépséges:) Igazi kiscsaj!
    A parfüm szerintem állati jó, imádom..tutira meg fogom venni, ha elfogy! Nagyon köszi itt is, és még egyszer is:))
    Sunfleur termékeket szeretem, csak az árukhoz képest szörnyen hamar elfogynak:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszikösziköszi <3
      Örülök, hogy szereted a parfümöt, féltem egy picit, mi lesz ha túúúl édes!
      Ja, a férjem is azt mondta a második használatnál, hogy "mi történt ezzel? hiányzik a fele!" pedig csak véletlen fejre állítottam és ahogy visszarendeződött a krém, látszott, hogy mennyire kevés van benne...

      Törlés
    2. nekem ez egy picit csalódás is volt, pedig úgy örültem, hogy végre valami magyar!
      nekem parfüm sosem lehet édes, amíg nem tipikus pacsuli illatú, szeretem az erősebb illatokat, nagy kedvencem T.M. Alien parfümje, csak sajnos a legtöbb pasi sikítófrászt kap tőle:D

      Törlés
  3. A nagyarcúakon jót nevettem:D és tényleg tündér *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de nem? :-D Kétszer belefér az arcom!...
      Köszönöm ;-)

      Törlés
  4. A vattacukor illatú parfüm nekem is megvan, szeretem, csak mindig éhes leszek tőle. :D Az Alverde kendőről ugyanez a véleményem, hetek óta töröm rajta a fejem, hogy "mégis minek ekkora ?!?".... :) Baleásat szoktam venni a DM-ben, annak pont jó a mérete, azt hiszem, visszatérek hozzá. Nagyon aranyos a segítőd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éhes? Ez aranyos! :-D
      A Baleát még nem próbáltam, de akkor az lesz a következő, köszi a tippet! :-)
      Köszönöm a kislányom nevében a bókot! <3

      Törlés