2012. április 16., hétfő

Szombati smink

Szombaton ebédre vendégeket vártam, sminkeléskor egyből a Bobbi Brown palettához nyúltam, a szerelem töretlen :-) nokedliszaggatás közben ez a smink készült :-D









Sajnos - mivel elég szomorkás volt a hétvégi időjárás - a képeket kénytelen voltam lámpafénynél készíteni, így nem adják vissza, hogy a paletta szürkéi mennyire szépen csillognak :-(

Primer: Coverderm Skin Protector
Alapozó: Coverderm Luminous Make-up (3)
Púder: Coverderm Finishing Powder
Szemhéj: Bobbi Brown The Ultimate Party Palette
Szemceruza: Avon Glimmerstick Diamonds Balck Ice
Szempillaspirál: NYC High Definition Separating Mascara 850 Carbon
Arcpír: Catrice Defining Duo Blush 040 Chocolate Cream


2 megjegyzés:

  1. Tetszik a smink, szeretem a világos csillogó színeket :)
    A B. Brown paletta nincs meg de láttam télen üzletbe, gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Erzsi, bár élőben sokkal szebb és erősebb volt, de ez a borús idő nem igazán kedvez a fotózásnak, vakuzni meg utálok, úgy olyan természetellenes lesz a kép...
    Imádom ezt a palettát, kedvenc ;-)

    VálaszTörlés