2011. július 10., vasárnap

A nagy popsitörlő teszt

Mindenki tudja, akinek pici gyermeke van, hogy a pelenka mellett a másik pénznyelő a popsitörlő. Mert törlünk vele ugye popsit, de maszatos kezecskéket, szájat, parkettára odakent ételt és ki tudja még mit :)

Itt is nagyon fontos az ár-érték arány, mert nem mindig jó ami drága! Én ráadásul nagyon háklis vagyok az illatra és a nedvességtartalomra (van olyan fajta, ami szinte nem is nedves, így a nagydolgot pl. elég nehezen lehet vele eltávolítani a baba bőréről) egyaránt.

Amiket mi kipróbáltunk:

Neogranormon popsitörlő: Ár alapján a drága kategóriába sorolnám, Sophie újszülött korában használtuk, nagyon bevált. Illatra is, minőségre is jó, ráadásul megbízható márka. Szerettük nagyon, csak hát az ára...
Nivea popsitörlő: Az egyik nagy szerelem, de sajnos szintén nagyon drága :( A most 4 éves keresztfiam csecsemőkorában használtuk, akkor szerettem meg, az illata valami fantasztikus, a minősége szinte pamut, 10 pontos!

Johnson's popsitörlő: A másik nagy szerelem, DM-ben bizonyos időközönként akcióban lehet kapni, duplacsomag 899 Ft-ért, ha jól emlékszem, így viszonylag jó áron van -- főleg ha a minőségét nézzük, ugyanis nekem a Nivea mellett illatban ez a másik nagy kedvencem!

 Pampers Clean'n Play: Amíg a pónis bugyipelusra rá nem találtam, nem voltam túl nagy Pampers fan, többek között emiatt a popsitörlő miatt. Igen vonzó, 299 Ft-os áron lehet hozzájutni eurós boltokban és 100 forintosokban, én azt hiszem kétszer próbálkoztam vele, Sophienak pár használta után csúnyán kipirosodott, kisebesedett a feneke, egyértelműen ettől (majd a későbbi felsorolásból látszani fog, hogy márkát tekintve ennél sokkal "alacsonyabb rendű" törlőkendők mennyire beváltak) és egyébként soha, semelyik más popsitörlőtől, így végleg száműztük a háztartásunkból. Az illata is elég erőszakos, nem az a finom, babás.





Axxo popsitörlő: Első alkalommal azért vettem meg, mert elfelejtettem magammal vinni és a játszótér melletti kisboltban ez az egy volt normális áron, 399 Ft-ért (később 299,-ért is hozzájutottam és 339,-ért is). Nem számítottam nagy durranásra a külseje és a neve alapján, aztán jól meglepődtem, a nyomott mintás, textilszerű, jó illatú kendők láttán. Ráadásul műanyag, pattintós teteje volt, ami plusz pontot jelent! Később aztán már silányabb minőségű is a kezembe került, műanyagtető nélkül, de őszintén szólva leginkább a külseje miatt nem lettem rendszeres vásárlója, elvégre nem mindegy, hogy az ember mit húz elő a táskájából ;)

Libero popsitörlő: Ez az egyetlen, amit CSAK illatmentes változatban próbáltunk ki, mert egy időben ez a változata a pelenka mellé járt ajándékba. Igen, csodát vártam, mert a Libero a nagy szerelmem volt, de nagyon nagyot csalódtam. A törlőkendő nemhogy illatmentes, BÜDÖS, vegyszeres szagú volt, nem kellően nedves, szóval semmilyen szempontból nem megfelelő. Nagy duzzogva elhasználtuk (mi a férjemmel). Nulla pont :(




Huggies Natural Care: Egyszer sikerült hozzájutnom nagyon jó, akciós áron, ha jól emlékszem 400Ft-ra jött ki csomagonként, szerettük, minden kívánalmunknak megfelelt, de teljes áron nagyon drága és nem gyakran akciózzák :(




My Baby's popsitörlő (TESCO színes termék): Hú, az elején nagy szerelem volt; műanyag, pattintós adagoló, nyomott, állatkás minta, finom illat, megfelelő nedvességtartalom és átlag 400 Ft körüli ár (akciósan 300-ra jött ki csomagja). Aztán telt-múlt az idő és először csak a műanyag tető tűnt el róla, amit az ember még elfogad, de mióta a kendők is silány minőségűek lettek, hát akciózhat a TESCO, le nem veszem a polcról...
Softino popsitörlő: Szinte szót sem érdemel, 299 Ft az ára, de olyan is... pici, szinte használhatatlan kendőcskék, nyúlik, az illata sem túl jó, marad a Lidl-ben.





Babylove popsitörlő (DM saját márkás termék): Illata jó, minősége jó, ha akciós, megéri az árát. Teljesen hasonló a Rossmann szintén saját márkás termékével, de valahogy a Rossmannét mégis jobban szeretem (lehet, mert többször akciózzák :D)

Babydream (Rossmann saját márkás termék):  Fentebb leírtam, akciósan 4 csomag 999,- vagy 1199,- szokott lenni, általában havonta akciózzák is, figyelni kell, mert tényleg megéri! Egy bajom van vele, hogy nem eléggé nedves. Amúgy nálunk ez az egyik befutó!
Gaga Premium popsitörlő: Na egyrészt Ő a tuti befutó nálunk, másrészt pedig egy talány! Egyedül a TESCO forgalmazza hivatalosan, de nem TESCO saját termék... még fotót sem lehet találni róla (neki biztos nem barátja a Google :D) Akciósan 4 csomag 999 Ft, de jutottam már hozzá 298,-/2 csomag áron is!!! Az illata pont megfelelő, pont megfelelően nedves, könnyű vele letisztítani a kisbaba bőrét, kíméletes, szóval nagyon szuper! A csomagolása kicsit tré, de azért nem annyira, mint az Axxo :) Ha az összes szempontot nézem (ár, küllem, minőség) akkor ez az egyetlen IGAZÁN 10 pontos termék az általunk kipróbáltak közül.

1 megjegyzés: