2012. április 17., kedd

Coverderm: Az első teszthét eredményei

Múlt hónap végén három fordulós nyereményjáték indult a blogon, melynek a lényege, hogy Coverderm termék teszteléseket lehet nyerni és a minden fordulóban részt vett játékosok között a végén teljes kiszerelésű termékeket sorsolok ki. Az első tesztelést Császár Bogi és Papp Zsanci nyerte, a teszthét eltelt, így most a tapasztalataikat olvashatjátok a Coverderm Skin Basics és Skin Protector krémekről, melyekről ITT találtok bejegyzést.



Bogi írta:

Sziasztok!

Mióta megkaptam a krémeket, mindennap használom őket. Tudni kell, hogy a bőröm porcelán és hófehér. Sokat is foglalkozom mondjuk vele, de meghálálja. Nagyon meg kell válogatnom, hogy mit kenek rá, mert ha nem okés, akkor kipirul és kipattog egyből (pl az összes Garnier krémben van valami összetevő, amitől égni kezd az arcom...). Szóval a 2 féle krémről csak jót tudok mondani. A 24 órás multivitaminos krém nagyszerű, az állaga nagyon selymes, igazán tápláló az extra száraz bőrömre. Reggel és este is használok krémet, most mindkét esetben ezt használtam. Megszűnt a szemöldököm közti hámlás és még puhább lett a bőröm. Semmi kipirulás vagy irritáció. Az illata is nagyon kellemes, enyhén parfümös (a párom is megjegyezte, hogy milyen jó illatú) :)
A sminkalap is tetszik, alapozás előtt 10 perccel felvittem és aztán szépen egyenletesen oszlott el az alapozó is. Sokkal selymesebb a tapintása a bőrnek a használat után.
A hipoallergén kiírás abszolút megállta a helyét, bátran ajánlom minden érzékeny bőrűnek!

Szép napot!
Császár Bogi
Zsanci írta: 
Sziasztok!
Eszti nemrég hirdetett meg egy 1 hetes terméktesztelést a Beauty-Expert Kft. jóvoltából! Jelentkeztem rá és szerencsém volt, megnyertem a tesztelést. Miután elküldtem a címem, kb 2 nap múlva meg is érkezett a kis csomag. Természetesen lázasan bontogatni kezdtem, ahogy szoktam! :) Kétféle termékmintát kaptam, mindegyikből 7 db 3-3 ml-es kis cukiságot. Természetesen rögtön ki is kellett próbálnom, mivel még nem volt smink rajtam, így először a Skin Protector nevű krémet kentem az arcomra. A bemutató füzetecskében ezt írják róla: "Nagyon könnyű, finom textúrájú krém, amely ideális a make-up felvitele előtt, mert egyenletessé, simává teszi a bőrfelszínt, ezáltal tartósabb fedést biztosít." Kibontottam az egyik kis csomagocskát és tiszta kézzel elkezdtem eloszlatni az előzőleg tonizált arcomon. Illatra kellemes, egyáltalán nem tolakodó, állagra is jó, könnyen kenhető és nincs az az érzésem, hogy rögtön lefolyik az arcomról. Kb 5 perc "száradás" után még mindig azt éreztem, hogy nem itta be a bőröm annyira, hogy rákenhessem az alapozót, féltem attól, hogy össze"kukacosodik" és moshatom le az egészet. Még egy picit vártam vele és felkentem az alapozót. Tökéletesen el tudtam rajt oszlatni az alapozót és tényleg egyenletesebb bőrfelszínt kaptam még a problémásabb területeken is. És a 3ml nekem kb 2-3 használatra elegendő (nem szeretem túl vastagon felkenni) Szóval ez a termék nálam +
A másik termék a Skin Basics, amiről ezt írják: "Egy multivitaminos krém, amely a bőr összes alapszükségletét kielégíti a nap 24 órájában. Lassan oldódó A és E vitamint és hyaluronsavat tartalmaz." Ezt a terméket egyetlen egyszer használtam, igaz, hogy minden bőrtípusra ajánlják, de nekem nagyon zsírosította az amúgy is zsírosodásra hajlamos kevert bőrömet. Ellenben édesanyám (49) érzékeny, vízhiányos bőrére tökéletesen bevált. Esténként én szoktam bemasszírozni neki. És most készül megvenni a teljes kiszerelést, mivel nagyon sok krémre allergiás és ennél a terméknél semmi allergiás reakció nem lépett fel. Puhább lett a bőre, kevésbé látszik már egy hét után a vízhiányosság és a piros foltjai is eltűnőben vannak. Az illata is kellemes. Tehát erről a termékről is mondhatom azt, hogy pozitív eredménnyel zárta az egy hetes tesztelést.
Köszönöm Eszternek és a Beauty-Expert Kft.-nek a tesztelést!:

Zsani

Zsanci még egy fotót is küldött, hogy lássátok, milyen volt a csomagja, ezt külön köszönöm!
Nagyon örülök, hogy egymástól teljesen függetlenül, mindkettőjüknek ilyen jó véleménye van a termékekről! Annak pedig külön örülök, hogy mindketten kiemelték, hogy érzékeny bőrre kifejezetten alkalmasak, mert a kozmetikában az érzékeny bőr mindig kemény dió, nem tudhatjuk, melyik összetevő okoz kipirosodást, hámlást, esetleg kiütést... úgyhogy íme egy termékcsalád, amely kifejezetten alkalmas az érzékeny bőr ápolására, szívből ajánlom Mindenkinek! Az illatukat pedig annyira, de annyira imádom...! :-)
Én magam is csak jókat tudok mondani a két krémről, de pontosan azért került így kiírásra a nyereményjáték, hogy ne "haza beszéljek", illetve hogy másokkal is megismertethessem ezeket a szuper termékeket!
A héten figyeljétek a blogot, hiszen kezdődik a második forduló, ahol a híres, Nobel díjat nyert Maxydrat termékek tesztelését lehet megnyerni és utána már csak egy lépésre vagyunk a teljes kiszerelésű termékek kisorsolásától!
 

3 megjegyzés:

  1. Köszönjük a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm, nagyon élveztem a tesztelést (ezelőtt még sosem volt rá lehetőségem) :) puszi!

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit csajok, örülök Nektek!

    VálaszTörlés