2011. augusztus 21., vasárnap

A projekt: szemöldöknövesztés :)

Ebben a postban - valószínűleg már kitaláltátok - a szemöldökről lesz szó. A szemöldök arcunk talán legkönnyebben alakítható része, mely azonban nagyon nagy mértékben járul hozzá szépségünkhöz. Komoly kommunikációs funkciója is van; csodálkozáskor magasra húzzuk, mérgünkben összeráncoljuk stb.
Szemöldökünk meghatározza egész arcunk karakterét, hiszen keretet ad szemeinknek. Egy szépen "eltalált" szemöldök tökéletesen kiegészíti az arcot.


Az ideális forma nem különbözik túlzottan viselője eredeti szemöldökétől, de letisztultabb, nincsenek a vonalában kilógó szálak és nem ér össze középen (!). Az ideális hossz picivel a szem vonala előtt kezdődik és picivel a szem külső sarkán túl ér véget.
Az ideális forma függ az arc formájától, általánosságban elmondható:
- az ovális archoz minden fazon jól áll,
- kerek archoz olyan szemöldök az előnyös, mely egy kicsit felfelé nyújtja az arcot, ívének legmagasabb pontja viszonylag magasan helyezkedik el,
- hosszúkás archoz az egyenes szemöldök,
- szögletes archoz vastag, erőteljes forma,
- szív alakú archoz pedig lágyan ívelt szemöldök illik.



Időről-időre az új trendek  új szemöldök-divatot is diktálnak. Néhány éve még a cérnavékonyra szedett vagy tetovált volt a divat, ma inkább a dús, vastag, de szépen ívelt, ápolt szemöldök a trendi. 
Trend ide vagy oda, én leginkább a szemöldök viselőjének arcformáját, stílusát és maga a szemöldök minőségét tartom szem előtt egy-egy forma kialakításánál.


Tanultam saját hibámból, ugyanis amit lehet véteni az embernek a szemöldöke ellen, azt én megtettem. Tini koromban még szép, dús szemöldököm volt, de már akkor túlbuzgott bennem a kozmetikus én, csak tudás nem volt még mögötte és magamon gyakoroltam. Ennek eredményeként 1-2 év alatt olyan csenevész szemöldököm lett, hogy abból már semmilyen szép formát kialakítani nem lehetett :( Kozmetikus pályafutásom kezdetén állandóan festegettem, rengeteg időt töltöttem azzal, hogy művészi pontossággal megrajzoljam, a festéket pedig szinte a pórusaimba "tuszkoltam", hogy a bőrömet is befogja... a szemöldök szedésre érkező vendégek 70%-a azzal jött, hogy olyat szeretne, mint az enyém, olyan szép, szabályos, vékony szemöldököt, én pedig sorban minden gyönyörű, formázható szemöldökű lányt és asszonyt próbáltam lebeszélni a "szemöldöktelenségről" és másoknak szépséges formákat varázsoltam nap, mint nap. Aztán meguntam a "küszködést" (meg féltem, hogy a sok festék beivódik a homloklebenyembe :D) és kitetováltattam a szemöldökömet. 
Ennek a tapasztalatnak a birtokában, soha senkit nem ítélek el, ha "csíkszemöldöke" van a dús trend idején (természetesen az ízlésességnek azért nálam is van határa!), hiszen "hozott anyagból dolgozunk", vékony szálú, ritka szemöldökű nőből nem lehet Penelopé Cruzt varázsolni...


Azonban most szemöldöknövesztő projektet indítok, kipróbálom, hogy a ricinusolaj valóban olyan hatásos-e és hogy lehet-e még nekem is szép, vastag szemöldököm! Tartson velem, akinek kedve és kitartása van (szemöldöke nincs :D)! Az eredményekről folyamatosan beszámolok a blogban.

Egyébként mindenképpen azt ajánlom, hogy a szemöldök formázását (főleg az első néhány alakalommal) bízzátok szakemberre, így miután közösen megtaláltátok és a kozmetikus kialakította a kívánt formát, már csak rendben kell tartanotok. Otthoni szemöldökigazításhoz csak a szemöldökcsipeszt ajánlom, gyantázni ne próbáljatok otthon, ugyanis a gyakorlatlan, nem megfelelő tépéstechnika ezen a vékony bőrön, érzékeny területen korai ráncosodást is okozhat!

5 megjegyzés:

  1. Nekem alapvetően olyan 10 szál vékony, szőke izé nő szemöldök címén, abból 5 abszolút nem ott ahol kéne, szóval a probléma ismerős. Ha a ricinusolaj működik, arról szívesen olvasnék! :)

    VálaszTörlés
  2. A ricinusolaj ugye elvileg hajnövesztő csodaszer, amit szempillára, szemöldökre is ajánlanak. Egyet mondhatok; beszámolok a változásokról...

    VálaszTörlés
  3. Szia! Érdeklődni szeretnék, hogy sikerült-e a szemöldöknövesztő projekted ezzel a módszerrel?:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Igen, sikerült :) bár a hosszú évek alatt elszenvedett ritkítás/teljes kiszedés miatt az eredmény nem tökéletes, de egy jó kis szemöldökceruzával simán korrigálható, ami nem tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! A ricinus olaj,az egy kontakt hashajtóként használt gyógyszer. A nehezen száradó, zsíros olaj gliceridek formájában tartalmazza a következő zsírsavakat: ricinolsav, olajsav, linolsav, palmitinsav és sztearinsav.

    Amit írnak róla,az nekem bevált! se szemöldököm, se szempillám, se hajam nem volt csak pár szál! Igaz hogy sok macera és hosszú idő! de működik! Legutóbb a kozmetikus a 3D-s szempillából a közepest mérte hozzá és nem volt sok különbség! Én használatba vettem egy régi szempilla spirát, és 3 naponta végighúztam a szemöldökömön és a szempillámon egyaránt! A hajamra pedig hetente 1x kentem, mintha festéket kentem volna, azóta a hátam közepéig ér! 1,5 év munkája! de nagyon fontos hgy a hajnál be kell tartani a 6 hetes kúrákat! nem szabad folyamatosan!

    Nekem csak annyi a problémám, hogy hiába nőtt vissza a szemöldököm, még egy kozmetikus sem tudta kiszedni úgy hogy az ne legyen túl vékony és mutasson is! Gondoltam olyanra hogy kitetováltatom,de szálanként! vagy létezik olyan tinta vagy festék ami nem lesz örökös mint a tetoválás? Én rajzolgatni nem tudom, ráadásul elég hamar el is kenem! Tudtok nekem valami okosat mondani?

    előre is köszi: Georgina

    VálaszTörlés