2012. április 7., szombat

Tejeskávé köröm

Mostanában előnyben részesítem a rövid körmöt, méghozzá egyszerű lakkozással. A "kevesebb több" időszakomat élem a kezeimet illetően, főleg mert ez a tavasz annyira színes ruhákat és kiegészítőket hozott, hogy a csiricsáré köröm már túl sok lenne egy feltűnőbb szetthez...

A mai körmöm az Essence Multi Dimension 66 most wanted és az Essence Nude Glam 07 café olé szerelméből született, én imádom!:






Különböző fényviszonyokban fényképeztem, szerintem tiszta tejeskávé - amit ugyanannyira imádok, mint a lakkjaimat :-) A café olé egyébként a legsötétebb a Nude Glam kollekcióból, de annyira megszerettem, hogy tutira beszerzek még más árnylatokat is.



Ti szeretitek a nude árnyalatokat körmön? És az Essence Nude Glam lakkjait?

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti!
    Nekem is ez az árnyalat van (café olé) imádom!!!Egyszerűen telitalálat!!!
    Nagyon tetszik a blogod!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogra vonatkozót nagyon köszönöm, mindig öröm ezt hallani/olvasni! :*
      A café olé meg tényleg telitalálat!

      Törlés