2012. április 6., péntek

BB - de nem az a BB ;-)

Tegye fel a kezét, aki nem szeret szépségápolási cuccokkal teli csomagot kapni? ;-) Íme a Blogger - box kezdeményezés: ajándék és egyben tesztelni való bloggerinától bloggerinának!
Nem egyszerűen a termékek egymás közti csereberéjéről van szó, hiszen a dolog egyik lényege éppen a meglepetés, hogy nem tudhatod mi lapul a csomagodban! És mivel egyik blogger sem ismerhet minden egyes terméket, biztosan mindig tudunk egymásnak újat mutatni, illetve innentől a beauty webshopos vásárlások során is mindig lesz - magamon kívül - kire gondolni! ;-)


Vikinél időről - időre megcsodálhatjuk a holland Glossy Box-ok tartalmát és hát csorgathatjuk is a nyálunkat az irigyelt termékekért, mert ugye számos (köztük sok európai) országgal ellentétben, Magyarországon ilyen nincs. Vannak ugyan kezdeményezések (Douglas, DM), de mégsem ugyanaz üzletben megvenni a zsákbamacskát, mint a havonta érkező meglepetés - dobozka! Így Vikiék gondoltak egyet és elindították a Glossy Boxot magyar módra (ITT tudod megnézni!) :-D
Rengeteg lelkes hozzászólás érkezett, velem együtt sokan üdvözölték ezt az ötletet és benne lettek volna újabb kis Blogger - boxos csapatok kialakításában, de nem tudok róla, hogy végül realizálódott-e bármi is ezekből. Egy biztos, engem a Sors egy nagyon aranyos csajszival hozott össze, aki velem együtt nagyon elszántan akarta ezt a dolgot és akivel némi e-mailben történő konzultáció után végre is hajtottuk az első saját kis Blogger - box akciónkat!

Szilvivel, a Make Your World Up blog szerzőjével, szerencsére hamar kialakult a kölcsönös szimpátia és bizalom - ami nem utolsó szempont egy ilyen kezdeményezés esetén! Nagy izgalommal vásároltam Neki, hiszen az e-mail váltásoktól függetlenül azért mégiscsak idegenek vagyunk egymásnak... vagyis dehogy! Két beauty - mániás csaj hogy lehetne idegen? :-) Közös megegyezéssel megszabtunk egy 3000 Ft - os keretet (postaköltségen kívül) és nagyjából azért megpróbáltuk megismerni egymás igényeit. Szilvi csomagjába végül a következő dolgok kerültek: Blistex ajakápoló, NYC szájfény, Essence málnás-csokis süti kézkrém, Essence körömlakk nagyon tuti tavaszi színben és Star's Nature vattacukor illatú parfüm, bővebben Nála olvashattok róluk ITT!

Én pedig ezeket kaptam egy cuki képeslap kíséretében:



- Carmex ajakbalzsam


Gondolom sokan ismeritek a Carmex ajakbalzsamot, aki nem ismeri, annak ajánlom, ismerkedjen meg vele, alapdarab!  Én sok - sok évvel ezelőtt találtam rá, akkor igazából még csak sminkesek használták, nagyon nehezen lehetett beszerezni, most pedig szerencsére már minden drogériában kapható. Kiválóan hidratálja a kiszáradt ajkakat, még a berepedezett bőrt is pár nap alatt rendbe teszi. Ami miatt pedig a sminkesek imádják, az a mentol-tartalma, ami megduzzasztja és szebbé, teltebbé teszi az ajkakat, olyan ez nekik, mint egy "száj-primer", melyen gyönyörűen mutatnak a rúzsok.

- Himalaya uborkás szappan - zsíros bőrre


Az uborkának pórusösszehúzó hatása van és megszabadítja a bőrt a felesleges faggyútól. A kókusz hidratálja a bőrt, ami friss és bársonyos lesz.  Ajurvédikus termék, 100 % növényi összetevőből.
Himalaya szappanom nem volt még sosem, nem vagyok egy "szappanos típus", de azt hiszem nagyon is jó lesz a bőrömre, ami tavsszal - nyáron bizony könnyen zsírosodik. Imádom a növényi kozmetikumokat, hamar el fog fogyni!

- Yves Rocher körömlakk ( 21 Orange sanguine )


Édes, ici-pici (3 ml) lakkocska, igazi trendi, tavaszi színben, nagyon tetszik. Kíváncsi is vagyok rá, mert sosem volt még Yves Rocher lakkom! Hamarosan megmutatom körmön is. Imádom egyébként, annyira kis cuki!

- Catrice Colour Show szájfény ( 040 Strike a Pose!)


Hát a Catrice - t szerintem senkinek nem kell bemutatni, én különösen örültem neki, mert a hozzám legközelebbi Rossmann - ban (Mosonmagyaróvár) egyszerűen nincs Catrice állvány, nem is értem hogy lehet ez, de kiábrándító az egyszer biztos! Magamtól tutira nem vettem volna meg ezt a színt, na nem azért mert nem tetszik, hanem mert mostanában nude - lázban égek és hiába van nem tudom hány nude szájfényem, állandóan csak azokat csodálom továbbra is a drogériákban. Ja és nagy Madonna rajongó lévén, imádom a névválasztást :)

- NYX jumbo szemceruza ( 628 Cucumber)

NYX termékem még soha nem volt, úgyhogy ennek is nagyon örültem! Hogy végül hogy fogom hasznosítani, azt egyedül a színe miatt nem tudom, mert ahogy a képen is látjátok, irtó világos, de majd kitalálok valamit.

- Kallos krémtusfürdő - száraz bőrre
Hatóanyagai mélyen táplálják, hidratálják a száraz bőrt. Lágy habja kíméletesen tisztít. Használatával a bőr selymes, rugalmas és feszes lesz. Támogatja a bőr természetes védekező képességét.
Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert Kallos terméket évekkel ezelőtt használtam utoljára, ha jól emlékszem talán a tejproteines hajpakolást. Azt nagyon szerettem és hihetetlen volt számomra, hogy ilyen olcsón ennyire jó minőségű terméket lehet kapni, remélem ebben sem fogok csalódni!

Összességében nagyon szuper termékeket kaptam, nagy részüket nem is használtam még és ennek külön örülök, ez (is) a lényege a Blogger - boxozásnak! Mindről fogtok még hallani, lesz róluk bejegyzés, kép használat közben.
Nektek mi tetszik legjobban?  Hogy tetszik a Blogger - box kezdeményezés?*

* A "csapat" egyébként nyitott, ha valaki szeretne csatlakozni, e-mailben jelezze!




10 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett a te posztod erről:) Legszívesebben heti rendszerességgel csinálnám, olyan izgalmas volt:)
    A ceruzát talán valami tavaszi sminkben tudod használni, más színekkel kombinálva, remélem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rá is menne ingünk-gatyánk :)
      Ó ne aggódj, kitalálok valamit a jumbókával ;)

      Törlés
  2. Sztem én is benne lennék egy ilyenben, de már csak májusban...írj a debcsillu gmail-re ha bevesztek blog nélkül is;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, válaszolok Eszti helyett, ha nem bánjátok:)
      Én preferálnám, ha olyanokkal hozna össze ez esetben a sors, akiknek van blogjuk:(

      Törlés
    2. teljesen érthető és megérthető:)

      Törlés
  3. Örülök,h ogy tetszett az ötlet és ti is emgcsináltátok :) Remek cuccokat küldtetek egymásnak :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper dolgokat kaptál/adtál :) Egyébként az óvári Müllerben van Catrice :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müller nagyon kiesik nekem a shoppingolás során és egy két és fél évessel súlyosbítva nem tudok annyi helyre menni, a türelem véges... de köszönöm nagyon az infót! Inkább a győri Árkád-beli Rossmannban szoktam vásárolni, csak a Catrice trend kiadásoról rendszerint lemaradok...

      Törlés
  5. Te is szuper dolgokat kaptál ! :) Aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés