2011. július 26., kedd

Das gesunde plus

A mai napra terveztem, hogy elkezdem az elképzelt, saját fotókkal illusztrált Sminkiskolát a blogban, de mivel torokfájós-náthás vagyok és a közérzetemnél csak a kinézetem jobb, inkább megkíméllek tőle Titeket, úgyis ígértem korábban egy postot, ami a DM vitamin- és étrend kiegészítő kínálatával foglalkozik.

Igazából annyira széles a skála, hogy felsorolni is nehéz, nem is értem, hogy pár hónappal ezelőttig miért nem vettem észre ezeket a jó kis cuccokat a DM-ben... mivel a férjem köztudottan vitamin-mániás, Neki kerestem multivitamin készítményt, amikor belebotlottam a DM saját márkás termékeibe. Többször le kellett ellenőriznem az árakat, hogy "de most tényleg ennyi? komolyan???" és mivel komolyan annyi volt, jól be is vásároltam :)

Személyes kedvencek:

- Géllel töltött hideg-meleg borogatás, mely gyors segítség különböző fájdalmak kezelésére pl. menstruációs görcsök, rándulás, izom- és ízületi gyulladásra, lumbágóra, izomlázra stb. Mélyhűtőben hűthető, illetve forró vízben melegíthető. Azért nagyon jó ötlet, mert bizonyos fájdalmak esetén az embernek legelőször a borogatás jut eszébe, viszont nem minden fájdalomra alkalmazható meleg borogatás (gyulladás esetén például kifejezetten káros, hiszen csak jobban belobbantja azt), a hideg vizes borogatás pedig csöpög, nylonozni kell stb., ez pedig mindig kéznél van, könnyen, kényelmesen használható, szóval praktikus na ;)


- Szőlőcukor nyalóka: egészséges édesség gyerekeknek, nagyon jó ötlet és sehol máshol nem láttam még! Könnyen olvad, kisebb babának is adható mondjuk olyan esetben, ha a nagyobb tesó miatt a pici is követel valami édességet.


De a Das gesunde plus termékcsaládban megtalálhatók a sebtapaszok (gyerektapasz, védőtapasz, vízálló, rugalmas tapasz), vitamin és ásványi anyag tartalmú, édesítőszerrel készült pezsgőtabletták, diétás termékek (tejsavópor, édesítőszer, zsírmegkötő tabletta), étrend - kiegészítő tabletták, kapszulák (pl. A-Z multivitamin, C-vitamin, Omega-3 lazacolaj kapszula, Magnézium, Vas, Haj vitál komplex kapszula), különböző teák és italok (filteres gyümölcs- és gyógynövény teák, izotóniás sportital) de van műkönny, digitális lázmérő, tengervizes orrspray is nagyon kedvező áron! 

 

Érdemes összehasonlítani a más gyártmányú vitaminkészítmények árait, óriási különbségek vannak! És a szomorú az egészben, hogy a legdrágábbak a magyar termékek (pl. Béres), ráadásul pofátlanul drágák! Kíváncsiságból összehasonlítottam az összetételt is néhány terméknél, akkor jött az igazi meglepetés!

Csak egy példa:




Cran-C tőzegáfonya kapszula (60 db) vs. Das gesunde plus tözegáfonya kapszula C-vitaminnal (60 db): 

4000 Ft                                                         1800 Ft
400 mg tőzegáfonya por/kapszula                300 mg tőzegáfonya por/kapszula
20 mg C-vitamin/kapszula                             100 mg C-vitamin/kapszula

Azért az a 100 mg kapszulánként nem ér 2200 Ft-ot, ugye?!

A minőség biztosítéka pedig, hogy a Das gesunde plus termékek folyamatos teszteknek vannak alávetve, melyeken kiváló eredményekkel szerepelnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése