2012. április 1., vasárnap

Ami olcsó, az rossz minőségű is?

A válasz egyértelműen NEM, vagy legalábbis nem mindig! Nagyszerű példák erre a többnyire szuper minőségű Essence és Catrice termékek és a drogériák saját márkás termékei. Van egy új felfedezettem, gondolkoztam rajta, hogy érdemel-e postot, aztán úgy döntöttem, hogy bár biztosan sokaknak nem mondok újat, csak vannak olyanok is, akik pontosan az áruk miatt nem merték eddig ezeket a termékeket levenni a polcról - a Rossmann-ban kapható Isana termékcsaládról van szó. 


Amíg a kislányom pelenkás volt, praktikus okokból a DM-et részesítettem előnyben, az Active Beauty kártyával ugyanis a vásárlások során mindig újratöltöttem a pontjaimat, így az amúgy meglehetősen borsos árú Huggies-t vagy Pampers - t sokszor ezer Ft feletti kedvezménnyel sikerült megvásárolnom. És hát hogy van az ember lányával, ha pici babája van? Próbál minél több szükséges dolgot egy helyen megvenni. Így ismerkedtem meg a Balea tusfürdőkkel és csalódtam óriásit bennük, tulajdonképpen ez akadályozta meg, hogy hamarabb kipróbáljam az Isanát. 
A DM Baleái időről-időre ott mosolyogtak a polcokon a színes flakonjaikkal és az alacsony árukkal, nem beszélve a limitált kiadásaikról. Persze elcsábultam. Egyszer. Kétszer. Sokszor. Volt olyan, ami annyira nem volt rossz (citromfüves), volt olyan, ami borzalmas volt (limitált, rebarbarás), de a lényeg, hogy a sokadik kipróbált Balea tusfürdőnél leszögeztem, hogy ez esetben az alacsony ár silány minőséggel párosul és kész. Az illatuk sokszor mű, ha véletlenül nem az, akkor meg olyan hamar elillan, olyannyira hogy fürdés után 10 perccel már semmit nem lehet érezni belőle a bőrön, vagy pont ellenkezőleg, olyan erős, émelyítő és erőszakos, hogy elnyomja még a parfümöt is. 
Én az olyan tusfürdőket szeretem, amelyeknek finom, de nem hivalkodó az illatuk, mivel utána még testápoló és parfüm jön, nyilván nem a tusfürdőnek kell dominálnia, viszont jó, ha valahogy mégis belengi a bőrt ha nem is egész nap, de órákon át. 
A tavalyi nyaralásra megvásárolt rebarbarás tusfürdőnél mondtam a férjemnek, hogy szóljon rám, ha még egyszer ki akarnék próbálni egy Balea tusfürdőt, elegem van, végeztem velük. És így is tettem. (Ugyanígy jártam egyébként az Avon Senses tusfürdőivel is.)
Majd az Essence és Catrice termékeknek (és az Active Beaty rendszer átalakításának, na meg a pelenkátlanságnak) köszönhetően egyre inkább a Rossmann-hoz pártoltam és szinte meg sem fordulok a DM-ben. Ha választani kel, egyértelműen Rossmann! És hogy-hogy nem, elkezdtek rám kacsintgatni az Isana termékek... de tartottam magam, az előző rossz tapasztalatokból okulva. Múlt héten viszont a bevásárlós és barátnőzős napunk végén eszembe jutott, hogy elfogyott a tusfürdőm és a golyós deóm is, de Sophie annyira fáradt volt, hogy nem volt szívem végigrángatni még az egész Rossmann-on, így lekaptam az első polcon levő Isanák közül a nagyon finom illatú aloés deót és a hozzá illő aloés-joghurtos tusfürdőt. 


A kettőért összesen 700 Ft-ot fizettem és este itthon aztán nagyon-nagyon kellemesen csalódtam. A finom, krémes tusfürdővel öröm a zuhanyzás, az illata tartós és pont olyan, amilyet szeretek, a deo pedig nem hagy foltot és szintén nagyon finom illatú, a hatása sem hagy kívánnivalót maga után. 
Megjegyzem izzadásgátlás terén előnyben részesítem az alumínium mentes termékeket, de tényleg nem volt időm keresgélni... 
Szóval az Isana ez esetben nagyon jól vizsgázott, bár a történethez hozzátartozik, hogy egyszer vettem egy Isana hajzselét, na az borzasztó volt, ment is a kukába, de most szemezek még mentolos ajakápoló balzsammal, a tusoló olajokkal és a borotvagéllel is. 

Használtok Isana termékeket? Tapasztalatok?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az Isana-tusfurdoket,szagold meg a passiogyumolcsoset,kb.megennem,annyira finom illata van!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na legközelebb több időt szánok rá és belevetem magam az Isana cuccokba :) köszi a tippet!

      Törlés
  2. Hű, én is nagyon szeretem az isanát, nálunk csak rossmann van, szóval már kipróbáltam ezt-azt:)

    VálaszTörlés
  3. Még sosem vettem semmi Isianát, de ha egyszer valami gusztát látok, most már biztos, h bátrabban veszem meg! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, akkor már megérte megírni a postot, sőt, ha beszerzem a kinézett dolgokat, arról is fogok írni! ;)

      Törlés
  4. Nekem most a narancsvirágos~joghurtos van, elfogyott a natúrszappanon így ezt vettem, nagyon pöpec, kellemes illatú. Az olajosat is szoktam venni amikor már tré a bőröm és a testápoló sem segít, pár nap alatt helyre jön ;)

    VálaszTörlés