2012. május 7., hétfő

Újabb díj és TAG

Ezúttal Monictól, a Little bagatelle blog szerzőjétől kaptam díjat, nagyon örülök neki, köszönöm szépen! Mindig megmelengeti az ember szívét, ha gondolnak rá, esetleg éreztetik vele, hogy hasznos, amit csinál...




Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek.

Mivel a 15 viszonylag nagy szám és úgy látom, hogy a díj már körbeért a bloggerinák között, illetve a Liebster blog díj kapcsán elárultam magamról néhány dolgot, úgy gondoltam, a továbbadást most kihagyom és egy TAG kitöltésével teszek eleget a 2-es pontnak, több is lesz, mint 7 dolog, remélem nem bánjátok!
 A. Age (Kor): 30


B. Best friend (Legjobb Barát): Krisztikeeeeee :)

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): porszívózás és felmosás - rohadt sokáig tart...


D. Dreamhouse (Álomház): régebben nagy álmom volt egy loft lakás, de mióta családi házban élek, semmire sem cserélném le azt, hogy bármikor kimehetek a kertbe, kiülhetek a teraszra... ahol most élek, azt imádom!


E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen  Reggelente): kávé és a kislányom "ébresztőőő, good morning!" köszöntése :)

F. Favorite Color (Kedvenc Szín): napsárga, királykék, lila, púderrózsaszín, pink és a gyönyörű pasztell árnyalatok

G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): egyértelműen ezüst és fehérarany


H. Height (Magasság): 168 cm


I. Instruments I play (Hangszer): csak énekelni tudok, de azt nagyon dögösen :)


J. Job Title (Munkahely): jelenleg GYES-en vagyok, egy online magazinnak dolgozom és könyvet írok


K. Kids (Gyerekek): gyönyörűséges 2 és fél éves kislányom, Sophia Elena


L. Life is incomplete with (Az Élet Nem Teljes Nélküle): a gyermekem és a férjem


M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene): jaj nagyon sok van, de olyanok, amikhez érzelmileg is kötődöm Sade, Kosheen, Simply Red, Sting, Queen, Ákos aztán imádom Lady Gagát, Nicki Minaj-t, újabban David Guettát, igazából rengetegféle zenét szeretek, vannak "ikonok", akik örök szerelem maradnak és vannak mindig aktuálisak

N. Nickname (Becenév): Moncsi


O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Korházban): 10 éves koromban volt egy torokmandula műtétem, ami majdnem tragédiával végződött, aztán 27 éves koromban pedig megszültem az én csodálatos kislányomat, ez életem legmeghatározóbb élménye


P. Phobias or fears (Fóbia vagy Félelem): bogarak
 
Q.  Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): "Tartsd meg az aprót te mocskos állat!" :D 
 
R. Reason to smile (Ok A Mosolyra): egyértelműen a lányom <3 illetve a férjemnek nagyon jó humora van, így Ő is sokszor mosolyt csal az arcomra :)
 
S. Siblings (Testvérek): nővérem, 4 évvel idősebb nálam


T. Time you wake up (Mikor Kelsz): változó, 7 és 9 között, attól függ van-e program, illetve, hogy milyen éjszakánk volt


U. Underwear (Alsónemű): a kényelmes, de szexi darabokat szeretem, imádom pl. a franciabugyit és utálom a csipkét


V. Very important date this year ( Fontos Dátum Idén): Sophie október 20-án lesz 3 éves, november 15-én pedig házassági évfordulónk van a férjemmel


X. X-ray you've done (Röntgen): tüdőszűrő többször is, egyszer egy koponya MRI és talán egy kar és egy térd RTG


Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél): óóó ilyen nagyon sok van, mivel minden nap főzök :D a férjem a mákos gubát, palacsintát és a párizsi csirkemellcsíkokat imádja, Sophie a borsófőzeléket és a husikat, szinte akárhogy készíthetem


Z. Zoo animal (Állatkerti Állat): oroszlán a kedvencem meg mindenféle nagymacskák

4 megjegyzés: