2012. május 2., szerda

Liebster Blog díj

Szilvitől kaptam ezt a díjat, nagyon örülök neki, a kedves szavaknak meg még inkább! Itt is nagyon szépen köszönöm!





Azt, hogy Ő kiknek és miért adta, IDE KATTINTVA olvashatjátok, most pedig lássuk a szabályokat!:





1.) Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 2oo követője van és add át a díjat.

2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.

3.) Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
4.) Oszd meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.


And the Liebster Blog Award goes to:

Szilvi - http://makeyourworldup.blogspot.com/
Senki nem mondta, hogy visszaadni nem lehet! ;-) Blogger - box társam és remélem mondhatom, hogy online barátnőm! Nagyon hasonló a gondolkodásunk, értékrendünk és Ő is úgy szereti a szupi kis blogját, ahogy én az enyémet!

Viki - http://justamakeup.blogspot.com/
Több, mint 200, de nem szerettem volna, ha kimarad, egyrészt mert szeretem a blogját, imádom a humorát, másrészt mert Ő is anyuka, ahogy én, harmadrészt meg mert érte egy kis veszteség a közelmúltban és hátha egy picit kárpótolja ez ;-) Ja és Blogger - box társunk a következő alkalomtól!

Kinga - http://kimcica.blogspot.com/
Még csak most találtam Rá, de nagyon szimpatikus a hozzáállása a blogolás körüli dolgokhoz és számomra ez ugyanolyan fontos, mint a közös hullámhossz!

Eszti - http://bellalabeauty.blogspot.com/
Bátorításnak is szánom a díjat, illetve a következő alkalomtól szintén  beszáll hozzánk Blogger -boxozni, aminek nagyon örülök! Meg hát mi Esztik, tartsunk össze! :-)

Thündérke - http://thunderke19.blogspot.com/ és http://ahajamegnekall.blogspot.com/
Beauty-blog fronton ugyan több, mint 200, de kutya fronton nem - nem minden a szépség, ezt mindenki tudja, Ő pedig meg is mutatja, le a kalappal! Örülök ha ilyet látok, mert én is imádom az állatokat!

Az 5 dolog rólam:

1. Sokat káromkodom, főleg ha elkap a hév (próbálom visszafogni magam :-D)
2. Jelenleg az első könyvemen dolgozom
3. Pár év múlva nagyon szeretnék majd még egy kisbabát
4. Néhány hete fekete hajúból világos barna lettem
5. Ha elém raknának 1 kiló gumicukrot, vagy egy kiló pisztáciát (esetleg mindkettőt), simán el tudnám pusztítani (főleg, ha Sophie is besegítene :-D)

Remélem tetszett ez a rendhagyó post és a választottjaim örülnek majd a díjnak! Szép napot Mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. ó, hát nem is tudom mit mondjak:) természetesen úgy van, ahogy írtad <3

    az első pont rám is jellemző, néha olyan vagyok, mint a "kocsis":D
    a könyv miről fog szólni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd megírom e-mailben a sztorit ;)
      Amúgy meg: <3 <3 <3

      Törlés
  2. Hogy te milyen kedves vagy :D Próbálom a dolgot feldolgozni és ilyen kedves "kolleginákkal" könnyen megy. Éna tovább küldéssel pár napot várni fogok, hogy az 5 dologba valami meglepőt tudjak majd írni. Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó, tényleg blogger box társ leszel? nem tudtam - még - hogy te is:) szupiszupi

      Törlés
    2. Tudom milyen érzés ez... én anno néhány ponttal maradtam le a +Szakma kiváló tanulója" versenyről és kozmetikus tanuló koromban a Beauty Kiállításon is volt "szerencsém" egy olyan sminkversenyen indulni, ahol miután kihirdették az eredményt (sminkelhettem volna a nagyszínpadon), eloholt egy nő, susmusolás, majd megváltoztatták az eredményt és betettek a helyemre valaki mást. Á, nem is volt bunda... de ma már szarok az ilyesmire (na megint csúnyán beszélek :D)! Viszont együtt érzek!!!

      Törlés
    3. Pedig mondtam Szilvi, hogy a Viki is jön boxozni!!!

      Törlés
    4. de szerintem nekem nem esett le, hogy az a Viki Ő Viki:))

      Törlés
  3. Köszönööööm ! <3 Húha, kivi vagyok a könyvedre :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!!! Annyira örülök! :) Igen-igen, Esztik tartsanak össze ;)

    VálaszTörlés
  5. Igazán nincs mit Lányok! ;)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, most olvastam hogy megjutalmaztál! :D :D

    VálaszTörlés