2012. május 3., csütörtök

Ikonok bőrében I. - Twiggy

Facebookon már említettem, hogy egy sorozatba kezdek és most már az sem titok, mi a téma. Olyan ikonikus nők bőrébe bújok, akik nagy kedvenceim, vagy valami miatt megfogott a személyiségük. Néhány mondatban be is fogom mutatni őket Nektek, hogy többet megtudjatok róluk, esetleg régebbi idők olyan sztárjait ismerhessétek meg, akiket eddig nem ismertetek. 

Az első ikonom Lesley Hornby, ismertebb nevén Twiggy!




1949-ben született Londonban és '66-ban már fel is fedezték, azonnal modellszerződést ajánlottak neki. Polgári neve helyett gyermekkori becenevét, a Twiggy-t kezdte használni. Már '66-ban az Év arca lett Angliában, karrierjét a tengerentúlon folytatta. New Yorkban hatalmas lelkesedéssel fogadták és bár a szkeptikusok úgy vélték, a "Twiggy-láz" néhány hét alatt lecseng, igazi ikonná vált és különleges, fiús, mégis rendkívül kecses külsejével és csodálkozó tekintetével felforgatta a divatvilágot. Akadtak, akik nem nézték jó szemmel népszerűségét, illetve az őt bemutató magazinokat, mert úgy gondolták, az alig 40 kilós modell nem állít egészséges ideált a nők elé. Sikeres karrierje ellenére a modellkedéssel hamar felhagyott, színész - és énekesnő lett. '71 - ben két Golden Globe - ot is kapott, '74 - es Twiggy című albuma pedig ezüstlemez lett. 

Az átalakulásomhoz a tekintetet kihangsúlyozó "Twiggy-sminket" választottam:












Fotózni elég nehéz volt, mert valaki folyton röhögtetett :-)



Hogy tetszik a Twiggy - sminkem? Várjátok már a következő ikonomat?

8 megjegyzés:

  1. sztem tök jó lett, neked valahogy jobban áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Pedig én meg pont azon aggódtam, miután elkészült, hogy az eltérő szemformánk miatt nálam nem olyan látványos, mint Nála...

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!
    Kíváncsi vagyok ki lesz a következő :-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jól áll ! :) Látom te is szereted a tetoválásokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ööö... hát igen ;) van egy pár!

      Törlés
  4. Nagyon szuper lett! És a sorozat is jó ötlet, én is gondolkoztam valami hasonlón, na majd kicsit később:) bocs, hogy ide írtam válasznak, de valami technikai gond van nálam ma, gy látom, semmi se működik:D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Kaptál tőlem egy díjat: http://littlebagatelle.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés