2012. május 8., kedd

Mai köröm: Water marble

Hetek óta tanulmányozom a neten ezt a technikát, de mivel kislányom alvásidejében általában dolgozom vagy postot írok, amikor ébren van, akkor meg veszélyes mutatvány tál vízzel - fültisztító pálcikákkal - körömlakkokkal - fogpiszkálóval kísérteni a sorsot, csak ma jött el a pillanat, hogy ki is próbáljam. Mondhatom, elsőre beleszerettem, már most agyalok, hogy milyenek lesznek a legközelebbi színek, minták...

Nézzétek a képeket!:








Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy én hogyan csinálom, írjatok hozzászólást a posthoz és készítek egy step by step-et, nyugodtan kérdezzetek, ha van valami, ami nem világos és arra külön kitérek majd!


Nektek hogy tetszik ez a minta? Próbáltátok már?

6 megjegyzés:

  1. szép lett :) mondjuk engem kicsit a márványra emlékeztet :) szerintem csinálhatsz nyugodtan step-by-step képeket, persze csak ha a picilány engedi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A marble márványt jelent ;)
      Oké, akkor lesz step by step!

      Törlés
  2. Én kíváncsi vagyok, hogy készült :) nagyon tetszik :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, úgyis akarok újat készíteni még a héten, akkor majd fotózom a lépéseket.

      Törlés
  3. Oh, de szuper! Én is próbálkoztam már..de nekem valahogy nem jön össsze. Csak összefestékezek mindent :/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, régebben próbálkoztam vele (körmös suliban nagyon nyomták akkor, az akrilos díszítés még szinte nem is létezett, a márványos köröm számított a legextrémebb dolognak). Step by step-nek én is örülnék, évek óta műkörmöm volt és úgy kiestem a gyakorlatból,hogy néha egy sima lakkozás is kihívásnak számít :)

    VálaszTörlés