2012. május 22., kedd

Ikonok bőrében: Tóth Gabi

Nagy-nagy örömömre szolgál, hogy Ikonok bőrében című nemrég indított sorozatomhoz két másik bloggerina is kedvet kapott és csatlakozott, így mostantól nemcsak az én, hanem Just a make-up Viki és Make my world up Szilvi sminkjeit is láthatjátok a blogon! Bár a post sajnos csúszott, mert úgy néz ki, a fényképezőgépem tönkrement, remélem megérte a várakozást!

Mostani ikonunk Tóth Gabi, aki fiatal kora ellenére simán letett már annyit az asztalra, hogy a nagyjaim közé kerüljön.


Személy szerint nagyon szeretem a stílusát, a zenéit, a sminkjeit, mindent, ami Gabi! Ezen kívül 2 és fél éves kislányom, Sophie is nagy rajongója :-)


Néhány hete volt szerencsénk élőben is látni / hallani, úgyhogy az is kiderült számomra, hogy nemcsak a hangja üt, de a közvetlen személyisége, energiája is Egy sima, kislányos pamutruhában és bakancsban olyan bulit csinált egymagában a színpadon (na meg a nézők között), hogy majd' szétdőlt a ház :-D
És akkor lássuk a sminkeket!

Viki:




Viki Gabiról: "Tóth Gabi :) Hát olyan szeretem is meg nem is. Vannak számai amiket nagyon szeretek, de maga a személyisége nekem már kicsit sok. Néha már már ripacsnak tűnik. Viszont sminkjeit imádom, hiszen én is oda meg vissza vagyok az erős szemsminkekért. Már korábban is készítettem tőle sminket, akkor a egy esküvői újságban lévő rockos menyasszonyi sminkjét készítettem el."

Imádom a lila műszempillát, állati jó! Személyes kedvencem az utolsó fotó, jól áll Vikinek a megőrülés! Viki munkája bővebben ITT LÁTHATÓ!

Szilvi:

Szilvi ezt a fotót választotta, ami alapján elkészítette a Tóth Gabi sminket



Szilvi Gabiról: "Az első ikon, akit "fel kellett dolgoznom":D, Tóth Gabi volt. Amikor meghallottam, el sem tudtam képzelni, ezt így hogy?! Teljesen mások vagyunk, máshogy nézünk ki, de aztán találtam egy képet róla, ami megfogott, és szerintem nem egy szokványok fotó az énekesnőről. 
Pár mondat Tóth Gabiról és a "viszonyunkról":)))
Tóth Gabriella néven született, 1988-ban, és 2005-ben lett az év női hangja a Megasztárban, ahol korábban nővére, Vera az első helyig jutott. Tudtommal két albumot, több videó klipet és slágerlistás dalt jegyez, bár bevallom, nekem egészen az utóbbi egy évig nem volt a kedvencem, nem szerettem, viszont az utolsó pár száma nagyon tetszik. Egyszer láttam élőben, és hihetetlen energiája van.
A stílusa nem behatárolható számomra, volt már mindenféle haja, ruhája, olyan, mint egy kis kaméleon.
Ez volt az a kép, mi megfogott, ha már sminkről beszélünk, egyébként is szerettem volna valami jóóó sötét füstös szemet alkotni. Próbáltam elkerülni a pandamaci effektust, és persze összevissza pózoltam:)"


Bár talán Szilvi stílusa áll a legtávolabb Gabiétól, a sminket gyönyörűen oldotta meg, simán elmenne rock ladynek! Szilvi munkája bővebben ITT LÁTHATÓ!

És végül az enyémek:


Engem leginkább az Elég volt című klipben látható sminkje inspirált





Őszintén szólva abszolút nem vagyok megelégedve a munkámmal, a fényképezőgépem annyira felidegesített, hogy nem igazán tudtam koncentrálni, végig azon agyaltam, hogy oldjam meg a fotózást... így a hajam is béna és a kiegészítők is elmaradtak, mert a végén már tényleg csak 3-4 használható fotót akartam és semmi mást... úgyhogy én majd legközelebb brillírozok! A lányok a következő alkalommal is velem tartanak, az ikon egyelőre titok! :-)

Nektek hogy tetszenek a "Tóth Gabik"?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon egyre jár az agyunk, ez a két smink volt amin még agyaltam :) Szilvi választása felé hajlottam is inkább (ott annyira tetszik Gabi haja), de, hogy miért mást csináltam nem is tudom.

    Amúgy mind a kettőtöké tetszik. Én biztos több/erősebb pinket használtam volna élesebb kontúrokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben erősebb volt ám, de szégyen és gyalázat EZEK TELEFONOS KÉPEK :(((

      Törlés
  2. :)) nekem tetszik a tied, én is ezt választottam majdnem:) de nekem elbírna valami nagyon erős pinket, olyanom meg nem volt:(

    VálaszTörlés
  3. váó.. tetszik. az összes. és a kezdeményezés is!! imádom az ilyen egy témában sokféle megvalósítás dolgokat!!! (:

    VálaszTörlés
  4. Szuperek lettek a sminkek! És a kezdeményezés is szuper! :))) Imádtam és remélem folytatódik még :P

    VálaszTörlés
  5. Örülök! Lehet jelentkezni vendégnek, ha valakinek van kedve! ;)

    VálaszTörlés