2012. május 16., szerda

Márkája: Saját tervezésű Glamour-cipő :)

Timi Facebook oldalán találtam pár hete az ötletet és már akkor tudtam, hogy én ezt meg fogom valósítani! Fogtam egy Sophie után rohangálós, kissé kopott balerinát, egy üveg decoupage ragasztót, egy Glamour-t, egy ollót és egy ecsetet és indulhatott is a móka!
Tudom, nem szép dolog női magazinokat szétvagdosni, de a képregényes minta hozzám egyáltalán nem áll közel, így esett a választás a Glamour-ra...

Az elkészítés menete pontosan és érthetően benne van a videóban, úgyhogy ezt külön nem taglalnám, inkább nézzétek a képeket!:












Tuti nem fog szembejönni az utcán! ;-)




15 megjegyzés:

  1. úúúúú de jó lett, anyám...!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó maga az ötlet is, a megvalósítás is. Tetszik♥ (azon agyalok, decoupage-hoz használt szalvétával vajon meg lehet-e csinálni?..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lehet szalvétával, sőt, lehet hogy jobb is.

      Törlés
    2. Biztosan meg lehet, csak magazin-mintás szalvéta nincs :) nekem pedig ez volt az elképzelés!

      Törlés
    3. Találtam egy csudiszép inda-mintás szalvétát, és megpróbáltam. Elég macerás, a szalvéta túl vékony,hamar szakad, plusz ráncosodik (amit sík felületen ki tudok simítani, de cipellőn nem). Szóval,vagy szétvagdosom a cosmót (egyébként van magazin mintás szalvétám :P), vagy veszek decoupage papírt. De megcsinálom, az fix :D

      Törlés
    4. De ha megcsinálod mutasd meg! Én is szeretnék ilyet, de egyelőre nincs felújítandó balerinám:)

      Törlés
  3. ááá isten király! nagyon tetszik, igazi csajos :) ügyi vagy ^^

    VálaszTörlés
  4. basszus k*rvajól néz ki *-* bocsi a kifejezésért :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, semmi gond, belefér, sőt ennek a reakciónak örülök! :)

      Törlés
  5. Ez nagyon király!Én most kérdezek egy nagyon primitívet zalán...láttam már decoupage-technikával készülő cuccokat persze de pl. egy cipőnél a papír pl. nem ázik le, ha mondjuk elkap egy eső..vagy az orra nem jön le pl. ha véletlenül belerúgok egy kőbe????nagyon -nagyon szuper! Mennyi időt vett igénybe??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az amit még én sem tudok, ugyanis még nem mertem akcióban kipróbálni, csak itthon, ugyanis vár még rá egy teljes ragasztóval való lefedés. Valószínűleg nem fogok benne a játszótéren rohangálni, de néhány felvételt csak túlél :) egyébként én rendszeresen rúgom le a balerináim orrát simán is :(
      De mindenképp be fogok számolni - ha nem itt, de a FB-on, hogy mennyire artós a dolog. Egyébként nem sok idő volt, kb. 45 perc ;)

      Törlés
  6. Nagyon vagány lett!


    http://kreativkozpont.hu/termek/hobby-lakk-fenyes-100-ml

    Nagyon sok féle vízálló lakk kapható, ezek szerintem elég tartóssá tennék.

    VálaszTörlés