2012. március 15., csütörtök

Oasap.com -a vevők és a bloggerek barátja

Bár nem vagyok egy külföldi webshopokból ruhát vásárolgató típus, az Oasap.com a szépséges szettjeivel, a bloggerekhez való hozzáállásával és a világszerte ingyenes házhoz szállításával bevallom, belopta magát a szívembe!

Blogos berkekben már ismeretes, hogy a webáruház látogatottságtól függő kreditet biztosít az íróknak, amit szabadon le tudunk vásárolni. Azért tetszik ez a hozzáállás, mert ugyan vannak cégek, melyek már felismerték a bloggerekben rejlő "ingyen reklám" lehetőségét, de ezek leginkább az általuk kiválasztott dolgokat küldik "ajándékba", cserébe pedig általában nagyon is elvárják a pozitív véleményt termékeikről. Az Oasap-nál viszont nincs "eladtam magam" érzése az embernek, hiszen saját maga választhatja ki, hogy mit szeretne.

De nemcsak emiatt tetszik az Oasap.com! Egyszerű, átlátható a felület, a regisztráció, rendelési folyamat egyáltalán nem bonyolult, az ügyintézés pedig villámgyors - nekem 24 órán belül került a "shipped" (azaz kiszállítás alatt) címke a rendelésem mellé :)

Most megmutatok néhány ruhát, cipőt, kiegészítőt, ami nekem nagyon tetszik, hátha más is kedvet kap a vásárláshoz! ;)

Forrás: oasap.com

forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
forrás: oasap.com
forrás: oasap.com

forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
forrás: oasap.com
 Tavaszi szettek:

forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
Az oldalon jelenleg is többféle akció fut, rengeteg ruha kapható például $70-100-ról leárazva $29-re, ilyenek:
forrás: oasap.com


forrás: oasap.com

forrás: oasap.com


forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
Ezek a szépségek pedig eleve $30, illetve $31-ba kerülnek:

forrás: oasap.com

forrás: oasap.com
Ha tetszik a kínálat, érdemes vissza-visszanézni, mert mindig vannak akciók és ahogy már említettem, szállítási költség NINCS :) a blog facebook oldalán mostantól rendszeresen találkozhattok az oasap.com híreivel, nehogy lemaradjatok valamiről!
Nektek hogy tetszenek a ruhák/kiegészítők?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jók! Te rendeltél valamit? :) Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik :)
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Jajj, alig várom, hogy kiérjen a rendelésem, rengeteg dolog tetszik náluk. :-) Te mit rendeltél?

    VálaszTörlés
  3. Zsanett, örülök Neked :)

    Mindkettőtöknek, én ékszereket rendeltem egyelőre, de észrevettem, hogy egyre gyakrabban nézegetem az oldalt és egyre hosszabb a wishlist :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó cuccokat néztél ki :))
    Már sok jót hallottam erről az oldalról, és ez mennyire jó már, hogy nincs postaköltség?? :))
    Fizetni paypalon keresztül kell?
    Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, ha megjött a rendelésed :)

    VálaszTörlés
  5. Nemrész "akadtam" a blogodra és igazán tetszik. regisztrálok is az oasap-on, hátha megfelelek.
    http://bya13girl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Úgy tudom, nem éppen egységes a "felvételi" rendszerük ;)

      Törlés