2012. március 27., kedd

Oasap fülbevaló

Az első Oasap-os rendelésem amolyan "próbarendelés" volt, hogy lássam hogy működik a rendelés, szállítás, kapcsolattartás és tudjak írni róla, hiszen a bloggereket támogató program nyilván a kölcsönös bizalomra épül. Tudom, hogy sokakat csak az "ingyen cucc-láz" hajt, több fronton is megmutatkozott az utóbbi hetekben, számomra ez nagyon irritáló, úgyhogy nem is érdemel több szót.
Lássuk hát az én kis Oasap fülbevalómat!
A választásom azért esett , mert pont ilyet kerestem, egyébként nehezen találnék a kínálatukban egyszerűbb fülbevalót :) de olyanra vágytam, ami nem lógós, nem csilli-villi, mégis mutatós, mondjuk pont annyira, hogy a boltban a pénztáros észrevegye ;)

Így érkezett Angliából, buborékos borítékban, sértetlenül. Nagyon hamar ideért, talán a rendelés utáni 4. vagy 5. napon. A borítékban semmi más, csak a fülbevaló egy kis tasakban - azért egy "Dear Our Blogger" kezdetű három soros levélkének örültem volna...




A kő színe sötétebb és mélyebb rózsaszín, mint az eredeti képen látható, de ennek még örültem is, jobban tetszik! 


Ahogy a képeimen is látszik, nem fém a hátulja olyan kis átlátszó, gumis megállítóval, hanem egyszerűen az átlátszó gumissal oldották meg, így nagyon kényelmes és szinte nem is látszik,



Különböző színekben és aranyozott kivitelben is kapható.
További infó:  http://www.oasap.com/earrings/3902-high-shine-set-diamante-earrings.html

*A fülbevalók egyébként egy levendulás-sheavajas szappanon fényképezkedtek :)


Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Nem értem mi olyan irritáló abban, hogy sokan örülnek ennek a lehetőségnek... De hát te tudod.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom hogy én vagyok rosszul informált, vagy sem, de én úgy tudom (tudtam eddig), hogy csak 300követő után jár az Oasapos rendelés, épp ezért én sem jelentkeztem. (Nem kötekedni akarok, csak látom hogy 60 követőd van, és nem értem na,örülnék egy felvilágosításnak :))

    Amúgy nekem tetszik a fülbevaló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell hozzá a 300 követő, én is megkaptam 180-ra a 30 dolcsimat, viszont páran próbálkoztak mostanában 120/30követő körül és vagy 10dolcsit kaptak, vagy azt a választ hogy meg kell, hogy legyen a 300, vagy, hogy legalább 10 komment per bejegyzés..
      :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik :) Bárcsak már én is rendelhetnék valamit, de most még elutasítottak, mert nincs meg a 100 követőm vagy mindegyik bejegyzésemnél min. 10 megjegyzés. Ezt múlt héten írták nekem emailben :(

    VálaszTörlés
  4. Zsanett, ha figyelmesen elolvasod azt a mondatomat, akkor megérted, hogy nem feltétlen az Oasap-ra gondolok. Számomra az irritáló, hogy egyeseknek az a bloggerség, hogy összekunyerál termékeket különböző cégektől és az újabb csomag reményében háromsoros bejegyzéseket ír róluk. Ez sem érdekelne különösebben, ha nem lenne szemétség azokkal szemben, akik időt, pénzt és energiát nem kímélve tesztelnek és írnak vagy netán még szakértelem is van mögötte.

    Velvet FizZ, én nem kértem kreditet az Oasap-tól, hanem rendeltem náluk és írtam nekik egy levelet, hogy nagyon tetszik a hozzáállásuk, ezért mindentől függetlenül írnék róluk. Úgyhogy válaszolni nem tudok, de látom, már volt, aki válaszolt.

    VálaszTörlés
  5. Adry, én "úgy" nem is jelentkeztem, szabadúszó vagyok :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tegnap jött meg a rendelésem nagyon gyorsan :) egy táskát rendeltem, mert pont venni akartam :) és nekem nagyon tetszik, sokan írták, hogy gagyi :S de majd írok róla úgy is :) Tetszik a fülbevaló !:)

    VálaszTörlés