2012. február 2., csütörtök

Díjat kaptam! :)

Just a make-up Vikitől kaptam a "Sokoldalú blogger" díjat, aminek nagyon örülök és ezúton is nagyon köszönöm, hogy rám (is) gondolt!
Teendőim díjazottként:


- Megköszönni a díjat annak, akitől kaptam
- Felsorolni 7 random dolgot
- Továbbküldeni15 bloggernek, akiket kedvelek és értesíteni őket



Íme 7 személyes dolog rólam:

1. Imádom az édességet, kedvenceim a Zizi, Maoam cukorka, gumicukrok és ebben a kislányom is rám ütött :)
2. Kedvenc sorozatom a Grace Klinika, minden egyes részén bőgök és napokig járnak a fejemben a történtek...
3. Szinte mindenen el tudom sírni magam, örömömben, bánatomban, idegességemben.
4. Eredetileg újságíró vagyok.
5. Vannak zenék, amiket egyszerűen nem tudok megunni, akárhányszor hallom (valószínűleg azért, mert érzelmileg is kötődöm hozzájuk) ilyenek pl. Sarah MacLachlan In the arms of the angel-je, Bryan Adams Really loved a woman-je, Celine Dion Immortality-je, a Corrs Summer sunshine-ja vagy az Annihilator Phoenix rising - ja (tudnám még sorolni)
6. 2 éves kislányom is nagy zenerajongó, ahogy én és az apukája is, nagyon szerteágazó az ízlése, imádja Bruno Mars-t, Rihannát, Pitbullt (:D), az Anti Fitness Club-ot (de csak az énekes miatt :D), SP-t... az It will rain-t és a We found love-ot milliószor meghallgatja a youtube-on, ha hagyom :)
7. Utálok egyedül enni, többek között azért élvezem nagyon az estéket és a hétvégéket, mert ilyenkor mindig hármasban ülünk asztalhoz és az olyan jó! :)

És akiknek én továbbadom a díjat:
Timike, akit önbizalma, optimizmusa és pozitív életszemlélete miatt szeretek nagyon,
Griberli, akit óriási tehetségnek tartok,
Viki, akinek a humorát (is) nagyon szeretem,
Tündi, akinek azt kívánom, találja meg az útját ;)
Viki és Ani, mert mi anyukák, tartsunk össze - mienk a legnagyobb KINCS!
Kata, aki ugyan nem beauty blogger, sőt Ő már inkább celeb, de akkor is minden bejegyzése jókedvvel ajándékoz meg engem és még sokakat,
Via, azt hiszem nem kérdés miért, egyszerűen profi és imádom,
a Krémmánia a rengeteg értékes információ miatt
és Eszter, aki szintén munka és anyaság mellett írja szuper blogját.

Ééés részemről ennyi - tudom, hogy csak 10, de ők azok, akiknek a rendszeresen olvasott blogok közül szívesen és szeretettel adom tovább ezt a díjat!



5 megjegyzés: