2012. január 26., csütörtök

TESZT- AVON Glimmerstick Diamonds szemceruzák

Legutóbbi AVON szerzeményeimet úgy döntöttem kategóriákra bontom és úgy jönnek majd sorban a tesztek, vélemények.
Elsőként jöjjenek a Glimmerstick Diamonds szemceruzák!
Ezekbe a szemkontúrceruzákba már a promó képek alapján beleszerettem, úgyhogy nem volt kérdés, hogy rendelek belőlük.
Mivel a korábbi 4-hez képest most már 6 árnyalatban (Black Ice, Smokey Diamond, Twilight Sparkle, Emerald Glow, Brown Sugar, Sugar Plum) kapható, nem volt könnyű a választás, végül a nekem alapszíneknek számító Black Ice-t és Brown Sugar-t választottam és jött velük még egy Dark Brown árnyalatú szemöldökceruza is.
A katalógus gyémántos ragyogású, meghatározó tekintetet, puha, precíz ceruzákat és tartósságot ígér.
A Diamonds változatnak ugye az a lényege, hogy a matt színbe csillámló pigmenteket kevertek, ez kölcsönzi a ragyogást, ami valóban gyönyörű és önmagában, szempillaspirállal is megállná a helyét nappali sminkként. A precizitással sincs semmi probléma, szépen és pontosan lehet dolgozni velük, nekem a tartóssággal van az egyetlen problémám. Nivea Make-up Starterrel és szemhéjalapozóval, púderrel is 1-2 óra alatt elkenődik és ott vigyorog a mozgó szemhéj feletti részen, amit úgy de úgy utálok, hogy azt el sem tudom mondani! Szemhéjpúderen (tehát teljes sminkben) nagyon jól viselkedik, nyoma sincs elkenődésnek még nap végén sem, úgy látszik kell neki az a +1 száraz réteg a púderen kívül, de sajnos ezzel a "gyors smink; csak kihúzom a szemem, spirálozom és kész" elképzelésem megdőlt velük kapcsolatban :(
Készítek majd sima szemceruzás és szemhéjpúderes sminkfotót is a hétvégén, most csak swatchokat hoztam, hogy azért azt lássátok, tényleg gyönyörűek:




Próbáltam több szögből fotózni, hogy a csillámok látszanak, a képek természetes fényben, vaku nélkül készültek.
Az összegzés; egyelőre se veled-se nélküled kapcsolatban vagyok velük, nagyon tetszenek, nagyon szeretném őket magukban használni, keresem a megoldást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése