2012. január 23., hétfő

Hoodiet - Segítség a fogyáshoz

Időről - időre mindig új csodaszer lát napvilágot a fogyást elősegítő termékek rengetegében. A diéta nélküli, gyors és maradandó súlyvesztést ígérő szerek hatásossága igencsak megkérdőjelezhető, sőt az utóbbi években több ilyen étrend-kiegészítőről derült ki, hogy egészségkárosító. A természetes anyagok használata pedig sokszor kellemetlen mellékhatással jár, hogy csak a szűzteát említsem...

Nem olyan régen figyeltem fel a Hoodia nevű spray-re, amely először talán Lilu nevével összefüggésben került említésre a médiában, a műsorvezető ugyanis egyszer azt nyilatkozta, hogy ő bizony ennek a szernek köszönhetően nyerte vissza a terhesség előtti alakját. Azóta már reklámozzák, engem pedig egyre jobban érdekelt mi is ez.

Mi tulajdonképpen az esténként jelentkező súlyos nassolási és rágcsálási kényszerünkre kerestünk megoldást a férjemmel :D

A Hoodiet spray egy fogyókúrát támogató készítmény, mely jelentősen csökkenti az éhségérzetet. A spray kizárólag dél-afrikai Hoodia Gordonii kaktuszkivonatot tartalmaz, mely a Kalahári - sivatagból származik. A busmanok már generációk óta fogyasztják a növényt, hogy elnyomják éhségérzetüket.  legjobb eredmény elérése érdekében a terméket kiegyensúlyozott, változatos étrend és testmozgás mellett érdemes használni!
A Hoodiet spray szabadalmazott technológiával, modern eljárási módszerrel készül, melynek során a Hoodia Gordonii növényből vonják ki a hatóanyagokat. A befecskendezett oldat a száj nyálkahártyáján keresztül gyorsan felszívódik és nem terheli az emésztőrendszert. A termék használata praktikus, egyszerű, hatása gyors, de minden felhasználónál egyedi - míg egyesek már a használat kezdetétől érzik a hatását, másoknak több napra van szükségük, hogy elnyomja az éhségérzetüket. A termék gyógyításra és betegség megelőzésére nem alkalmas!
Összetétele: Hoodia Gordonii kaktuszkivonat, borsmenta, alkohol
Napi adag: 2 ml (3x5 fújás) - 2200 mg növéyi Hoodia Gordonii-t tartalmaz
A termék használata csak felnőtteknek ajánlott! Terhesség és szoptatás idején, valamint gyermekek részére nem ajánlott!

Tapasztalataim:
A spray-t a nyelv alá kell fújni, 5-10 másodpercig a szájban tartani, majd lenyelni. Borsmenta ízű, nem kellemetlen, mondjuk nincs is késztetésem, hogy a napi adagon kívül fújkodjam :D
50 ml, 5000 Ft körül van, gyógyszertárakban kapható - nem olcsó, de ha azt nézzük, hogy 1 hónapig elég, nem is vészes.

Őszintén szólva nem nagyon hittem benne, de gondoltam, egy próbát megér... és én magam lepődtem meg a legjobban, hogy valóban hat! Nem azonnal, de a második napon már kifejezettem éreztem, hogy nem vagyok éhes, amikor ettem, kisebb adagot tudtam csak magamhoz venni. Ajánlottam apukámnak, aki fogyni szeretne, ő rögtön az első használat után érezte a hatását!

A termék egyébként nemrég névváltozáson ment át, eredetileg Hoodia spray volt, ha valaki így hallott volna róla, a kettő egy és ugyanaz, most már mindenhol Hoodiet-ként kapható.

Használja valaki? Kipróbálnátok?




1 megjegyzés:

  1. én lehet kipróbálnám.........mivel maga a fogyókura nem amúgy de talán ez segítene hogy ne egyek sokat és sokszor........

    VálaszTörlés