2011. augusztus 25., csütörtök

DAX Perfecta Age Control 45+ nappali krém

A DAX Cosmeticsről először ITT olvastam és egyből felkeltette az érdeklődésemet, az utóbbi években ugyanis rengeteg kiváló lengyel termékkel találkoztam. Ez a sokáig jóval Magyarország után besorolt (és ma mennyivel előttünk járó...), elmaradottnak tartott kis ország kitűnő minőséget gyárt, legyen szó akár bútorról, akár kozmetikumról ~ nálam tuti befutó! 

A következő piros pont a webáruházat illeti, a DAX Perfecta termékeit ugyanis a tesminked.hu forgalmazza, mely egy igazán szimpatikus, vásárlóbarát webáruház. Nem csak azért, mert a drogériák árainál jóval olcsóbban lehet náluk beszerezni márkás sminktermékeket (és még sok mást), vagy mert rengeteg olyan terméket árulnak, amit máshol nem találhatunk meg, hanem azért is, mert olyan egyedülállóan alacsony postaköltséget kérnek a vásárlóiktól, amivel eddig összesen egy helyen találkoztam az internet világában! Le a kalappal, remélem még nagyon-nagyon sokáig tudhatom magam a vásárlójuknak! Innentől őket is megtalálhatjátok az oldalsávomban, odakattintva azonnal náluk köttök ki! ;)




És akkor vissza a DAX-hoz. Őszintén szólva legelőször azért lett szimpatikus a cég, mert kategóriánként más-más összetevőkkel gyárt arcápolási termékeket. Én utálom a "minden bőrtípusra" kencéket, mert akár kozmetikus szemmel nézem, akár belegondolok józan paraszti ésszel, ilyen nincs! Mindannyian mások vagyunk, más életkorral, más bőrtípussal, más hormonháztartással, más környezeti hatásoknak kitéve és ezek, mint tudjuk mind-mind belejátszanak bőrünk minőségébe. A DAX Perfecta külön kínál termékeket lányoknak, illetve fiúknak problémás bőrre, illetve külön a más-más életkori szakaszban levő hölgyeknek. A fenti linken megtalálható "kolléganőm", Griberli részletesen ír (és más bejegyzéseinél, a hozzászólásokra adott válaszaiban, illetve Formspringen is sokat emlegeti) a No Problem! termékeket, így azokkal most nem foglalkoznék (bár a mattító krémet következő hónapban tervezem beszerezni, úgyhogy ez sem fog elmaradni).


Az én krémem a DAX Perfecta Age Control 45+ nappali krém (50 ml) aktív szójababbal és UVA/UVB védelemmel. Leírása szerint gazdag, kényeztetõ, aktív nappali krém, mely a sejteket növényi hatóanyagokkal tölti fel, elõsegíti az érett bõr egészséges, vonzó megjelenését. Minden bõrtípus számára ajánlott nappali krém 45 éves kor felett. Aktív szójabab kivonata  fitoszterolokban gazdag, csökkenti és eltünteti a ráncokat és megakadályozza a bõr idõ elõtti öregedését.  Hatékonyan regenerálja a bõrt, visszaadja a fiatalos rugalmasságát és feszességét. Kiegyenlíti a  tónusbeli különbségeket, a bõr sötétebb elváltozásait eltûnteti. A tahitan gardenia olaj tökéletesen csillapítja a bõrirritációkat és megóvja bõrét a dehidratáltságtól. Az intenzív glükóz microfliud  védelmet nyújtó filmréteget képez a bõr felületén, mely hosszantartó puhaságot és lágyságot biztosít. A természetes ásványi filter megvédi a bõrt az UV sugarak káros hatásaitól. A krém rendszeres használata hosszú idõre garantálja  az egészséges, fiatalos megjelenésû és csillogó arcbõrt.


Sokan biztosan csodálkoztok, hogy minek az én 29 évet megélt arcbőrömnek középkorúaknak való krém :) Említettem már korábban, hogy van egy csúnya pigmentfoltom és állandóan újabb és újabb termékeket próbálok ki ennek a kezelésére/eltüntetésére (a fenti ismertetőből a számomra két leglényegesebb mondatot dőlt betűkkel emeltem ki). Őszintén szólva 2490 Ft-ot nem sajnáltam arra, hogy kipróbáljam ezt a krémet és megvolt a haditervem a használatára már a megrendelés pillanatában. A választás egyébként azért esett pont rá, mert ez tartalmazza a legtöbb olyan összetevőt, amely ismereteim szerint hatásos lehet a problémámra, de ITT megtaláljátok az összes többi terméket is, érdemes a leírásaikat elolvasgatni, hogy micsoda kincsek vannak bennük! 
A tervem egyébként az volt, hogy csakis a problémás helyen, illetve a szemkörnyékemen fogom használni, így tudom majd a legjobban nyomon követni a változást. Mivel már az első használatnál megszerettem, ettől némileg eltértem, de csak annyiban, hogy nappalra a fent leírtak szerint használom (az arcom többi részére jelenleg Nivea Make Up Starter-t), viszont befogtam éjszakai krémnek a teljes arcomra. Az első használatkor az tűnt fel, hogy iszonyú könnyen beszívódott, nem hagyott maga után ragacsos érzést (valamiért az ember az ilyen gazdag hidratálóknál azt várja, hogy egy nehéz, zsíros krém, de ez egy cseppet sem az!) és nagyon-nagyon finom illata van. Használata után pár perccel már lehet is sminkelni, kitűnő sminkalap! Egy-két nap után már mintha úgy láttam volna, hogy halványodott a foltom, de ezt betudtam az "új termékbe vetett hit és remény tudatmódosító hatásának" :D és mivel a leírásban is figyelmeztetnek, hogy 3-4 hetes használat után látszik a jótékony hatása (na meg kozmetikus vagyok, tudom, hogy nincsenek csodák :D), kentem rendületlenül, de most, kb. két hét után azt kell, hogy mondjam, határozottan látom, hogy halványított, a folt határolóvonalai kezdenek beljebb húzódni és ez (főleg a nyári időszakban az erős napsugárzás miatt) igencsak nagy teljesítmény egy krémtől! Nekem ez az elsődleges, amit várok tőle, de más -nem elhanyagolható- dolgokat is észrevettem; a szemem körül szebb, kisimultabb a bőr s úgy egyáltalán az egész arcom egészségesebb, szebb, olyan ragyogó (juj :D)! Az 100 %, hogy tovább használom, sőt a termékcsalád más tagjait is ki fogom próbálni és anyukám karácsonyi ajándéka is Perfecta lesz! ;) 
Mielőtt még elfelejtem; ezer piros pont jár  neki azért, mert állatokon nem tesztelték, illetve mert nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt!!!

Kérdezzetek nyugodtan, szívesen adok tanácsot Perfecta témában!

Néhány szót szeretnék még ejteni Griberliről (a rendes nevét a megkérdezése nélkül nem szeretném leírni). Nem szokásom és nem is tisztem más bloggereket reklámozni, nem is ez a célom, de Őt igazi tehetségnek tartom, örülök, hogy rátaláltam, mert minden új bejegyzésekor lenyűgöz szépérzékével, fantáziájával és ügyességével és azzal, hogy ebben az elferdült blogvilágban egy természetes, szerény, másoktól független, önmagát adó leányzó mer lenni, aki mellesleg gyönyörű (akkor is, ha nem hiszi el)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése