2011. augusztus 10., szerda

A korrektor

A Formspringen érkezett hozzám egy kérdés - sajnos nem tudom kitől, mert a vége lemaradt :( - a sötét szem alatti karikák eltüntetésével kapcsolatban. Így legalább kiderült, hogy valamit mégis sikerült kihagynom az alapozós postból :) a korrektor használatát. 

A korrektor hivatott a "komolyabb" bőrhibákat (szem alatti karikák, pigmentfoltok stb.) elfedni, tapasztalatom szerint azonban ez kevés esetben sikerül maradéktalanul :( és a korrektor csak egy plusz réteg, ami sokszor kényelmetlen, elkenődik, problémát okoz, így én ha lehet, elkerülöm a használatát. 
Valószínűnek tartom egyébként, hogy még nem találtam rá a megfelelő korrektorra - ezért is várom nagyon-nagyon, hogy megérkezzen a Jillian Dempsey (az Avon kreatív sminkigazgatója, hollywoodi sminkmester)-féle 4 in 1 professzionális korrektor. 

A sminkkészletemben egyébként jelenleg a Sheer Cover (később még lesz róla szó) két árnyalatú korrektora található meg, amivel nem vagyok maradéktalanul megelégedve.
A korrektort egyébként szabály szerint az alapozó felvitele előtt kell használni a problémás területeken. Saját tapasztalat, hogy -mivel a korrektor mindig krémes állagú- az alapozó felvitelekor "elmászik" a helyéről, így én alapozás után szoktam a még megmaradt sötétebb foltokat pluszban elkendőzni. Az alapozás a gyakorlatban postban erre is külön ki fogok térni.

Szintén az alapozós bejegyzéshez tartozik: többször említettem annak a fontosságát, hogy az alapozó felvitele előtt a hidratáló krém megfelelően felszívódjon. Nos, a post megírása után találtam egy csodaszert, amit be is szereztem azonnal, ez a Nivea Visage Make Up Starter fluid-ja, ami egy gyorsan felszívódó bőrtápláló hidratáló, mely kiválóan készíti elő az arcbőrt a sminkelésre.

Mivel csak tegnap jutottam hozzá, összesen egyszer használtam, de az biztos, hogy szerelem lesz ebből :D az illata isteni finom, tényleg egy pillanat alatt beszívódik, selymes, matt arcbőrt hagyva maga után. A smink is mattabb rajta, nagyon szuper!

Nivea Visage Make Up Starter fluid 1690,- (Rossmann)
Érzékeny, valamint normál/vegyes bőrre kapható, ajánlom mindenkinek - de tényleg! Akinek kell, gyorsan rohanjon érte a legközelebbi Rossmannba, ugyanis 1690,- helyett 1099 Ft-ért kapható!
Update! DM-ben az új 50 pontos kuponfüzetben van hozzá kupon, így még a Rossmannál is olcsóbban megvehetitek!

És egy plusz infó Jillian Dempseyről :) ő bizony az a szerencsés nő, aki a való életben a sokunk által imádott Patrick Dempsey (aki nem tudná; Derek Shepard ~ Grace Klinika) felesége. Utáljuk vagy szeressük? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése