2011. szeptember 8., csütörtök

A projekt: szemöldöknövesztés - Houston, baj van! :)

Most értem el arra a pontra, hogy kiszedném az egészet, úgy ahogy van, de kitartok, mert eddig az összes szemöldöknövesztős projektem során itt buktam el... a problémák:
  • az eleje szépen nő és sűrűsödik, de a szemöldököm legmagasabb pontja utáni részen szinte semmi
  • a két szemöldököm nem egyformán sűrűsödik
  • zavar, hogy a tetoválás alatt már kinőttek itt-ott szálak, így olyan "rendezetlennek" érzem magam
De nem olyan fából faragtak, hogy most feladjam, úgyhogy ma szépen beszerzek egy szuper szemöldökceruzát és helyreteszek (szó szerint) a dolgokat! És ígérem, fotót is hozok ceruza nélkülit is meg ceruzásat is, egyrészt, hogy lássátok hol tartok, másrészt, hogy lássátok, semmi sem reménytelen! :)

Tegnap láttam egy anyukát, akinek kozmetikus által (vagy saját kezűleg?) vastag, barnára festett bőre volt szemöldök gyanánt... elég ha annyit mondok; inkább növesztem tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése