2012. június 8., péntek

Ikonok bőrében III. - Kleopátra

A sorozat mostani, harmadik részében Szilvi adta az ötletet, ki is legyen az ikonunk, végül Kleopátrára esett a választás. Az elképzelés a XXI. századi Kleopátra megjelenítése volt és nagy örömömre szolgál, hogy kis csapatunk újabb taggal bővült, ezúton is sok szeretettel köszöntöm körünkben Barbit!


Kleopátra Krisztus előtt 69 és Krisztus előtt 30 között élt és Egyiptom királynője volt. Bár számos más egyiptomi királynő használta a Kleopátra nevet, mind közül Ő a leghíresebb. Szerelmi viszonyt folytatott Caesarral, feleségül ment Marcus Antoniushoz. Négy gyermeke született. Számos film készült már életéről.


Lássuk a munkákat!

Barbi:
Saját bejegyzését ITT olvashatjátok!





Szilvi:
Saját bejegyzését ITT olvashatjátok!




Viki:
Saját bejegyzését ITT olvashatjátok!




Én:







Hogy tetszenek a sminkek? Ha esetleg van ikon-javaslatotok, akit szívesen látnátok a blogon, várom kommentben!

15 megjegyzés:

  1. A szemöldököd, wooow. Mivel csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Ááá, nem jutok szóhoz, fantasztikusak! Eszti, a szemöldököd nagyon ütős! Love:)

    VálaszTörlés
  3. De jó hogy már ilyen sokan vagytok!
    Nekem most Barbi belépője jött be a legjobban meg a te szemöldököd Eszti:)
    Azért kíváncsi vagyok, mennyire kellett erőszakoskodni a csillámok lemosásakor és hogy a szemöldököd mennyire "bánta"...;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbié szerintem is gyönyörűséges lett!

      Hát kérlek, nem valami bőrbarát, de lakklemosóval simán lejött. A szemöldököm megvan :D

      Törlés
  4. nagyon tetszik a szemöldököd!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is gondoltam, hogy mindenkinek így fog tetszeni ez a megoldás! :)

      Törlés
  5. Barbié nagyon tetszik, meg a Tiéd is nagyon szép, hangulatos. Meg külön tetszik a tetkód :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó köszönöm! Meg a tetkóm is köszöni! :)

      Törlés
  6. Húúú... mindegyik nagyon tetszik :) nekem is van egy Kleopátra sminkem a blogomon, csak nem akartam kirakni ide linket, nehogy baj legyen :) Ha van kedved nézd meg :)
    A szemöldököd nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett minden csaj sminkje a szemöldököd tényleg fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  8. AAaaaa, mindegyik nagyon szép lett!

    VálaszTörlés