2011. november 1., kedd

AVON zsákmány a 14-es kampányból

Mivel elmaradtam a 14-es katalógus ajánlójával, kárpótlásul íme a termékek, amik az én csomagomba kerültek! Csoportkép:




És akkor sorban:

Foot Works csokis-gránátalmás lábradír és hidratáló lábkrém
Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róluk! Egyébként is imádom a Foot Works termékeket, de ezek igazi, téli lábápoláshoz való finomságok, nagyon szeretem őket! Az illatuk nagyon finom és rendkívül jól "működnek". Egyenként 75 ml és 299 Ft

Solutions Ageless Accolade kis kiszerelésű nappali és éjszakai krém


Elfogyott a DAX hidratálóm, így kipróbálás céljából vettem meg ezt a krémet. Nagyon tetszik, hogy egy tégelyen belül található benne a nappali és éjszakai krém, a tégely fele ilyen, a másik fele olyan kívül-belül. Az elválasztása hibátlan, nem kenődik át egyik a másikba. Az illata nagyon finom, picit talán erős, de nem zavaró, kellemes. Az éjszakai nálam nagyon jól működik, a nappali nekem túlságosan "nehéz", hamar átfénylik a bőröm, úgyhogy mindenképpen a DAX Perfectát fogom újrarendelni a Tesminked.hu-ról. Ettől függetlenül érettebb, száraz vagy vízhiányos bőrre ajánlom! 2x10 ml, 599 Ft


Naturals méhviaszos bőrápoló balzsam


Nem hagyhattam ki a katalógus hátulján levő ajánlatot, ezt a kis cuki és sokoldalú balzsamot. Használható szájra, körömágyra, de száraz könyökre, sarokra is, télre nagyon hasznos és kis mérete ellenére sokáig elég. Az illata isteni! 15 ml, 449 Ft

Advance Techniques összecsukható hajkefe


Ezt a kefét a kislányomnak rendeltem a gyönyörűséges és egyre hosszabb hajához. Mivel összecsukható, mindenhol elfér, bárhova magunkkal tudjuk vinni, praktikus és nagyon jó minőségű. A szárában tükör van. Én pici pónim fésülésére is kiválóan alkalmas! :) 299 Ft

AVON Care intenzív testápoló
Igazi téli testápoló száraz bőrre, rizskorpaolajjal. Az illata diszkrét, de kellemes, nagyon jó választás volt!
400 ml, 699 Ft

SuperShock Max szempillaspirál
Mindenképp ki akartam próbálni ezt az ígéretes darabot, melyet "az AVON legjobban dúsító szempillaspirálja"-ként reklámoznak. A héten még lesz róla szó egy sminkes postban, de mindenképp meg akartam mutatni az ultrabrutál keféjét:

A sörtéi cikcakkos kialakításúak, hogy minden egyes pillát át tudjanak fésülni
Összehasonlítva az AVON Extralasting keféjével - hatalmas :)
Tényleg szép eredmény érhető el vele, már ha az ember használat közben nem retten meg attól, hogy egy hatalmas buci közelít a szeme felé :D összességében nem egy L'oréal Lash Architect (ami nekem a világ legjobb spirálját jelenti), de az árát megérte. 10 ml, 999 Ft

8 in 1 szemfestékpaletta Smokey Eyes


A végére hagytam azt, ami miatt a legjobban vártam a csomagot, a második AVON 8-as palettámat, a Smokey Eyes-t. A képeken is gyönyörű volt, de élőben valami csodaszép! Egyszerűen imádom! Az első a Neutral Tones volt, abba a szépséges földszínei miatt szerettem bele, ebbe pedig mert azt hiszem nem találkoztam még olyan "füstös szem" palettával, amiben ilyen lilák és bíborok vannak és a világosabb tónusok is mind passzolnak a sötétebbekhez és egymáshoz. Ő most a kedvencem, a héten még fog szerepelni egy sminkes postban
Mutatom közelről:

Egyik fele...
... másik fele

Amit a képek nem adnak vissza az az, hogy a sötét színekben nagyon apró, gyönyörűséges csillámok vannak és nem csak a festék tetején, ahogy szokás, hanem az egészben. Feltéve nem kifejezetten csillámos, de mégis van valami mélysége a színeknek, ami ezek nélkül szerintem nem lenne.

Nagyon jól pigmentált színek, alig nyúltam bele és ez az eredmény
Legfelül foglal most helyet a sminkes bőröndömben, hogy ne kelljen mélyre nyúlni, mert minden nap ezt használom ;) 1199 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése