2012. április 23., hétfő

Tavaszi ruhatárfrissítés kis- és nagylányoknak :)

Bár a hétvégén két szülinapot is ünnepeltünk, így a receptes és a kreatív ajándékos post is aktuális, de mivel mostanában mindkettő volt, ezért ezeket elhalasztom és megmutatom a tavaszi ruhatáram néhány új darabját, illetve szó lesz arról, miért nem járok turkálóba.


Hosszú - és rövid ujjú basic felsők a Tally Weijl-ből:



Fekete van rövidből is hosszúból is - alapdarabok, a mustárszínű szerelem volt első látásra, a színesek meg egyértelműen az idei tavasz-nyár trendjébe illeszkednek!

Farmerkabát - Kenvelo, pici válltáska - Cosmos City:





A kabátot egyszer már otthagytam az üzletben, aztán volt 2 hetem, hogy sírjak utána, mert nagyon-nagyon megbántam. A farmerkabát számomra örök darab, olyan, mint a farmergatya, sosem megy ki a divatból, hordható tavasszal, nyáron is, vagy akár egy melegebb őszi napon. Persze nem mindegy milyen, ez speciel flitterekkel van feldobva, hogy divatos legyen. Imádom!
Egy ilyen kis táskára már nagyon régóta vágyom, bár a kihasználhatósága nálam megkérdőjelezhető, ugyanis anyukaként mindig és mindenhova kb. 10 kilós táskával megyek (apukám szokta mondani "még talán egy kis szárított kutyaszar hiányzik belőle...." :D), akinek van gyereke, az ismeri a jelenséget...

Cipő - Deichmann:

Imádom a tornacipő fazonú magassarkúakat, bár igencsak megosztóak :-) Az első ilyenem, évekkel ezelőtt egy hegyesorrú, zöld  darab volt, a kedvencem evör (hősi halált halt egyébként, a Hajógyárin zuhogó esőben rohanás közben letört az egyik sarka tőben - R.I.P. :-D), de volt, hogy hangosan nyilvánítottak véleményt az utcán mellettem elmenők; "de undorító az a cipő" :-D - na ez az, ami a legkevésbé érdekel, maximum mosolygok egyet rajta! Nem mindenkinek fér bele...


Ez természetesen kerek orrú a mai trendhez igazodva, farmer patchwork mintás, szegecses. Kényelmes, sportos és nőies egyszerre.

Leggings, felső - Cosmos City:

Ezeket már láthattátok rajtam ITT.



A leggingseket általánosságban nagyon szeretem, van több farmer miniszoknyám, amiket magukban nem vennék már fel (nem vagyok már 16 :-D), leggings-szel viszont abszolút vállalhatók és jól is érzem magam bennük.
Ezeket a sötétkék cuccokat egyébként az új, tollas fülbevalómhoz vettem, azt pedig IDE KATTINTVA nézhetitek meg.

Felső  Kenvelo, nadrág - F&F:



Azt hiszem a nadrághoz nem kell kommentár, a felső inkább nyári, bár egy színben harmonizáló, kivágott, hosszú ujjú, másik felsőre rávehető. Apró, rombuszmintás egyébként.

És hogy miért nem szeretek turkálóba járni? Nincs bajom a használt cuccokkal, bár nyilvánvalóan jobb érzés egy olyan ruhát felvenni, amit előttem nem hordott más. Régebben még élveztem is a keresgélést, aztán berobbant a Háda és társai a darabáras cuccaival és teljesen kiakadtam az árakon. Azért álljon már meg a menet, kérem szépen! Lassan annyiba kerül egy nyúlott, használt felső, mint egy gyönyörű, új darab... az pedig soha nem fért a fejembe, hogy ki veszi meg a használt fehérneműket vagy cipőket?! Pfujj...Nem mellesleg az angol turikban ugye Angliából származó ruhákat árulnak és az angol nőknek olyan amorf alakjuk van, hogy valami irdatlan gáz formájúra bírják nyújtani a felsőket... köszi, nem kell! :-P
Szóval addig rendben volt a dolog, hogy kilónként 2-3000 Ft-ért ki lehetett fogni szuper cuccokat, de darabáron (pl. felsők 990,- 1290,- nadrágok 1990,- 2990,- táskák 990,- 1990,- 2990,- stb.) szerintem baromira nem éri meg. Az 5 db Tally felső pl. 6000 Ft volt, a kis táska 595 FT (!). Nem mondom, hogy nem kell ezeket is "kifogni", de ha az ember kicsikét szemfüles, könnyen nyomon tudja követni az akciókat. Az általam nagyon kedvelt Kenvelo például rendszeresen akciózza az új kollekcióit úgy, hogy 20 000 Ft helyett 10 000-t, 40 helyett 20-at kell fizetni és így tovább. Így tulajdonképpen minden féláron van. Mindjárt más egy farmer 14 ezer helyett 7-ért vagy egy kardigán 8 ezer helyett 4-ért...

Hoztam egy kis gyerekruha zsákmányt is, hátha valakit érdekel! Nagyja a H&M-ből van és a nyuszi hozta :-) Pólók, leggings, tüllszoknya, "játszós" és utcai tornacipő, napszemüveg, hátizsák látható a képen:



A lányomnak egyébként kb. 2-szer annyi cipője van, mint nekem és a férjemnek együttvéve. Ez pedig azért van így, mert a gyerekeknek minden cipőből eleve (minimum) kettő kell. Ha tornacipőt veszünk, kettő kell, ha balerinát, kettő kell, ha őszi cipőt, kettő kell. Egy "játszós", egy utcai. Mi felnőttek, viszonylag fegyelmezetten tudunk a játszótéren is létezni a "rendes" cipőinkben, na de a gyerekek...! Egy perc és már tíz centi mélyen a homok alatt van, nem beszélve a biciklizésről, motorozásról, amikor a fékezéshez csakis a cipő orrát bírják használni! :-D Egyértelmű tehát, hogy a "játszós" cipők nem hordhatók utcára és fordítva.


Pólók és csipkés aljú leggings - H&M
Hátizsák, napszemüveg - H&M

Flitteres tornacipő - H&M (ez az utcai!)
Tüllszoknya - H&M
Aki követ Facebookon vagy Twitteren, az már láthatta, hogy Sophie igazi kis divatdiktátor :-) egyébként meg képes tüllben segíteni tésztát nyújtani, szóval igazi NŐ! Persze bizonyos keretek között. Nagyon szeretem Őt öltöztetni, de sosem csináltam belőle majmot, nem öltöztetem mini felnőttnek például... neki igenis a Hello Kitty-s, Disney figurás, Barbie-s, My little pony-s ruhák és kiegészítők valók, bőven ráér még egyebekre... rosszul vagyok például attól, ha egy 1-2-3 éves kislányra nyáron olyan topot adnak, amiből kint a hasa... vagy amikor rákötnek szerencsétlenre egy bikini felsőt, te jó Ég!


A picik öltöztetésénél számomra elsődleges az ANYAG és a MINŐSÉG, nem mindegy, hogy egy kínai műszálas szar érintkezik a kis bőrével vagy egy puha, finom, minőségi anyag. Az igénybevétel pedig többszöröse egy felnőtt ruhájának, szóval két mosást sem bíró, olcsó cuccokra pillantást sem vetek. Feljavítgatni nem szokásom, ami szakadt, bolyhos, hordhatatlan, az megy a kukába... 


Ti hogy álltok a tavaszi ruhatárral?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése