2012. április 18., szerda

Nem mindennapi desszert eperből

Egy barátnőm tette ki kb. 2 hete Facebook-ra ezt a kis nyalánkságot, amint megláttam, tudtam, hogy ezt meg kell kóstolnom. Nem sokat váratott magára az elkészítése: csokis- mogyorókrémes friss eper - ér nyálat csorgatni ;-)




Az epreket kicsumázzuk (idióta egy szó, de nem tudok jobbat :-D) egy hegyes, éles késsel és csoki fondü  készlet segítségével (ha nincs, megfelel a jó öreg vízfürdő feletti olvasztás is) olvasztott csokiba mártjuk, majd sütőpapíron hagyjuk dermedni. Amikor keményre dermed a csoki, az eperszárak helyén levő mélyedésekbe kis kanállal mogyorókrémet teszünk és már tálalhatjuk is! Isteni finom és függőséget okoz, de ajánlom Mindenkinek!!! ;-)

Nekem ilyenem van:

Azért lett egy picit vastag és nem olyan szép sima a csokibevonatom, mert már kevés volt a csokim, így nem tudtam szépen megmártani az epreket, hanem kenegetnem kellett, de az élvezetei értékből ez semmit nem von le. Persze így az igazi:
Ja és én egy kis csokiba mártogatott banánt is kínáltam hozzá!






2 megjegyzés: