2012. március 11., vasárnap

Bobbi Brown Ultimate Party Palette

Ahogy azt már Facebookon hírül adtam, nyertem a 4 éves OurFashion blog születésnapi játékán! :) Igazából a számtalan lehetőség közül erre az egyre csaptam csak le, mert ahogy megláttam ezt a palettát, beleszerettem. Aztán teltek az eseménydús napjaim és meg is feledkeztem róla, de egyszer csak megláttam a nevem Facebookon a nyertesek között, nagyon-nagyon boldog voltam!

Aztán megérkezett, tulipános matricás borítékban, ahogy tavasszal illik :) és azt kell, hogy mondjam, olyan, mintha én magam választottam volna ki, abszolút az én színeim, 8 gyönyörű szemhéjfesték (sajnos a fotók nem adják vissza, de 7 selyemfényű és egy matt) és 4 teljesen különböző árnyalatú szájfény két kis ecsettel egy nagyon praktikus, tükrös és masszív kis kétemeletes dobozban! Íme a képek, swatchokkal és kész sminkkel pedig igyekszem kiegészíteni a postot, ha vége kisüt a nap!








Pár percre hagytam csak őrizetlenül és mire visszaértem, Sophie Disney hercegnői és Barbie-ja is vastagon ki volt szájfényezve a csillámos pinkkel, de mentségére legyen mondva, hogy stílusosan a Bobbi Brown-os ecsettel dolgozott :)

Hogy tetszik Nektek ez a paletta? Neveztetek valamelyik Ourfashion-ös játékra? Nyertetek valamit?

1 megjegyzés: